Mihin maahan et haluaisi uudelleen matkustaa lomamatkalle ja miksi?
Kerro mihin maahan, jossa olet käynyt, et halua matkustaa uudelleen ja miksi?
Onko aikaero liikaa tai ilmasto liian kuuma? Lentomatka liian pitkä tai ruoka sellaista, josta et pidä? Tai hintataso liian korkea?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkiin tai mihinkään muuhunkaan islamistiseen maahan. En viihdy turistirysissä, mutta Turkissa se osoittautui vaaralliseksi naiselle. Olin siis mieheni kanssa matkalla, mutta olen tottunut kulkemaan ja asioimaan myös itsekseni ja sehän ei näille sovi nisteille sovi. Turistien eurot kyllä kelpaavat, mutta itse ovat kuin viime vuosituhannen sivistymättömät barbaarit.
Mutta joo, eipä tarvitse enää mennä, fiksumpiakin kohteita riittää.
Turkki ei ole islamistinen maa.
On puolittain!
Maa on yhtenäinen valtio. Se on ainoa muslimivaltio, jossa ei ole valtionuskontoa. Muita maassa olevia uskontoja ovat kristinusko, juutalaisuus ja askenazi. Islam-usko voidaan jakaa sunnimuslimiin, aleviittisiin šiialaisiin, ja'fari šiialaisiin ja alaviittisiin šiialaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buenos Aires / Argentiina. Kokoajan ryöstetyksi tulemisen uhka päällä.
Minä en kyllä Argentiinassa kokenut minkäänlaista ryöstetyksi tulemisen uhkaa. Olisitko vain itse ollut liian pelokas ja loit pelot itse?
Olen tuo edellinen kirjoittaja, joka törmäsi tähän sinappiryöstön pariskuntaan. Kyllä siinä mietti, että täällä ihan oikeasti ryöstetään keskellä päivää keskellä katua. Mulla oli kortti ja rahat tiukasti paidan alla enkä käyttänyt käsilaukkua laisinkaan, joka kiinnittäisi huomion ryöstäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan.En vaan kestä nähdä lapsia baarien ulkopuolella odottamassa eniten tarjoavaa äijää.
😘🤤🥰🤤
Lapset tietämättöminä mikä heitä odottaa. Kutsuvat miehiä sisään tanssimalla.
Järkyttävää että täällä alapeukutetaan rai skauksia
Marokko. Yksi päivä Tangerissa riitti, laskin minuutteja siihen, koska pääsen lautalla takaisin Espanjaan.
Bali. Kamala nuorisoinstagrammaajien biletyspaikka, rannat täynnä roskaa, järkyttävä liikenne.
Turkki. Helvetin ärsyttävä kieli, hirveää väkisinkauppaamista, äijät ahdistelee jatkuvasti. Kolmesti joutunut käymään (myös muualla kuin turistialueella) ja ei enää ikinä.
Ähl ämi maihin ja vastavuoroisesti en halua heitä kotimaahani.
En mielelläni matkustaisi kesäkuukausien aikaan välimeren maihin, sillä tykkään olla lomalla aktiivinen ja liika kuumuus rajoittaa tekemisiäni. Ei minulla sinänsä mitään ole noita maita vastaan.
Tämä ketju kuulostaa siltä että kukaan ei ole selvittänyt mitään muuta matkakohteesta kun että siellä on lämmintä ja hienot hiekkarannat. :D
Ja vastaus kysymykseen että Bulgariaan en ehkä menisi uudelleen. Tosin olin silloin taapero enkä muista matkasta mitään.
Pahin on ollut Tunisia, mutta en enää mihinkään muslimimaahan.
Turkki minullakin. Mieluummin olen kotona.
Kap Verde. Pitkä lento, saarella ei ole yhtään mitään. Ilmasta päin nähtynä saari näyttää ankealta, ja sitä se myös on. Santa Maria on pieni tuppukylä täynnä rahaa ruinaavia kerjäläisiä ja kusettajia. Rannalla tuulee ihan vi*usti, suu ja silmät täynnä hiekkaa. Ainoa järkevä tapa viettää aikaa on maata hotellin altaalla tai istua allasbaarissa ja kiskoa aterioiden välillä kaljaa ja viinaa sen mitä ehtii.
Saari on pelkkä surkea lämpäre keskellä merta jonne lennätetään syöttöporsasturisteja makaamaan.
Turkki. Ahdistavaa pakkokauppaamista ja heti suututaan, jos et osta. Myös likaista ja meluisaa.
Thaimaa ja Dubai, ei koskaan enää,
Vierailija kirjoitti:
Mietin tonne matkustamista, miksi se oli kamala? :)
Turkki
TERRVETERRRVESUOMIFINLAND MITA KUULUU OSTA T-PAITA
Täytyy olla todella tietämätön urpo tai pesunkestävä punaniska-idioo**i jos vielä tänä päivänä matkustaa Turkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kuulostaa siltä että kukaan ei ole selvittänyt mitään muuta matkakohteesta kun että siellä on lämmintä ja hienot hiekkarannat. :D
Ja vastaus kysymykseen että Bulgariaan en ehkä menisi uudelleen. Tosin olin silloin taapero enkä muista matkasta mitään.
Olen käynyt Bulgariassa ja Romaniassa.Bulgariassa oli pakko ostaa saappaat että ylipäänsä päästivät ulos kaupasta.Ei siinä mitään, sievät saappaat mutta pakkomyyntiä ja myyjät rosvon näköisiä. Romaniassa en pelännyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tonne matkustamista, miksi se oli kamala? :)
Olin Tunisiassa, ja äijät roikkuivat iholla koko ajan. Totaalinen virhetikki matkustaa tuonne. Ei ikinä enää mitään ählämsählämmaata.
Riika on kauhea paikka, ahdistava tunnelma, tympeät ihmiset ja paskaa ruokaa. Nevö again.
On puolittain!