Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söit viimeksi?

Vierailija
15.06.2025 |

Minä söin eilistä salaattia desilitran.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumiesleivän.  Joo joo.  Tiedetään, että wt-sapuskaa, junttimaista ja niin huonoa leipää ettei siatkaan söisi.  No, minä söin kun paketillinen maksoi vain yhden euron.

Jaa en ole kuullutkaan, että Reissumies olisi wtt :D

Noh toisaalta yritän välttää palstalla ne kaikista typerimmät keskustelut, ja livenä en tunne ihmisiä jotka puhuisivat noin. 

Vierailija
42/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden perunan, ruokalusikallisen butter chickeniä, ruokalusikallisen couscousia, höyrytetyn luumutomaatin, ruokalusikallisen höyrytettyä parsakaalia, ruokalusikallisen höyrytettyjä hunajassa pyöräytettyjä porkkanoita, avokaadosiivun, kolme tummaa rypälettä ja teelusikallisen siemensekoitusta.

Terve suhde ruokaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisperunoita ja itse graavattua lohta.

Vierailija
44/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden perunan, ruokalusikallisen butter chickeniä, ruokalusikallisen couscousia, höyrytetyn luumutomaatin, ruokalusikallisen höyrytettyä parsakaalia, ruokalusikallisen höyrytettyjä hunajassa pyöräytettyjä porkkanoita, avokaadosiivun, kolme tummaa rypälettä ja teelusikallisen siemensekoitusta.

Terve suhde ruokaan? 

Ihan hyvä annoshan tuosta tuli, mutta naurattaa miten tarkasti on laskenut ja muistelee niitä ruoka-/teelusikallisia ja siivuja palstalla :D 

Vierailija
45/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaisperuna, uudet nostetaan syksyllä.

Vierailija
46/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumiesleivän.  Joo joo.  Tiedetään, että wt-sapuskaa, junttimaista ja niin huonoa leipää ettei siatkaan söisi.  No, minä söin kun paketillinen maksoi vain yhden euron.

Mä en muuten noista perusta, enkä syö, mutta reissarin Tosi tumma kaura on hyvää. 

Vierailija
47/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattua makkaraa, grillattuja perunoita uuden sipulin kanssa, grillattuja vihanneksia (kesäkurpitsa, tomaatti, paprika) oliviiöljyllä, valkosipulijogurttikastiketta sekä jälkiruuaksi vaniljajäätelöä ja omenakeikauskakkua. 

Vierailija
48/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten noista perusta, enkä syö, mutta reissarin Tosi tumma kaura on hyvää. 

Minä tykkään Reissumies tosi ohut tumma, päälle Kuusamon Juuston Paimenpoikaa ja tummia viinirypäleitä. 

Vierailija
49/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve suhde ruokaan? 

Ihan hyvä annoshan tuosta tuli, mutta naurattaa miten tarkasti on laskenut ja muistelee niitä ruoka-/teelusikallisia ja siivuja palstalla :D 

Joo hyvä setti, mutta tuota just tarkoitin, kolme rypälettä, yksi höyrytetty luumutomaatti... toi höyrytys tuntuu olevan joku pointti. 

Vierailija
50/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali-sienipataa. Sovelsin reseptiä korvaten tavallisesti käyttämäni jauhelihan huhtasienillä ja riisin tattarirouheella. Tuli aika hyvää, vaikka itse sanonkin. Huhtasienissä on tuohon sopiva rakenne ja maku.

Itse tehtyjä sämpylöitä lisäksi.

Vierailija
51/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkän patonkia pippurituorejuustolla, salaatinlehti ja paprikaa oli päällä. Sivussa meni muutama retiisi ja pieni nauris. Tuosta on jo monta tuntia aikaa, alkaa oleen jo nälkä.

Kunhan puoliso saa nurmikon leikattua, syödään perunasalaattia, kaalisalaattia, uunipaahdettuja kasviksia ja halloumia. Puoliso todennäköisesti syö myös makkaraa, vaikka lähtiessään sanoi halloumin riittävän.

Vierailija
52/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvin kanssa maksamakkara voileivän.

Vierailija
53/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkäriä

Vierailija
54/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nektariinin ja luumun paloja rasvattoman raejuuston kanssa.

Vierailija
55/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisryyn piirakoeta kolome.  Piällä voeta, juustoo ja kinkkuva, kahvia kupillisen piälle palanpaenikkeeks.  Kylläpä nyt jaksaa näläkäestä huastattoo, justiin oun muallikylille lähössä.  

Vierailija
56/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin illalla uusia perunoita, näin niitä kesän ekoja perunoita on aina kutsuttu olkoonpa ns. virallinen määritelmä mikä tahansa.

Nyt söin hapankorppua aurajuustolla. 

Vierailija
57/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puffetissa ja söin erilaisia pizzoja, salaatteja, lohikiusausta ja juomana Pepsiä.

Vierailija
58/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattimunakasta, zero colaa ja suklaatuutin.

Vierailija
59/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasellisen puuroa. Muuta en ole syönyt viikkoon.

Vierailija
60/91 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipalana lapsen syödessä päivällistä sellasen 2dl pensasmustikoita ja 2,5dl maustamatonta jogurttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme