Mitä söit viimeksi?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Synttäreiltä tulin minäkin, voileipäkakkua ja täytekakkua asiaankuuluvine juomineen. Hyvää oli.
Oliko hieno paraati?
Balans-jugurtin. Ostin ekaa kertaa, ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Uusiaperunoita ja oivariinia. Hyvvee.
Ne ovat varhaisperunoita. Uudet perunat ovat niitä kun syksyllä perunat maasta nostetaan.
Grillistä shwarma-maustettuja kanavartaita, timjamiporkkanoita, lyttyperunoita, paprikaa, sipulia. Fetasalaatti.
Kasvismuhennosta, parsakaalia, lihamureketta ja coleslaw (kaali, porkkana, nauris).
Perhepizzan. Muu perhe jäi ilman.
Iskämaha
Uuden perunan, ruokalusikallisen butter chickeniä, ruokalusikallisen couscousia, höyrytetyn luumutomaatin, ruokalusikallisen höyrytettyä parsakaalia, ruokalusikallisen höyrytettyjä hunajassa pyöräytettyjä porkkanoita, avokaadosiivun, kolme tummaa rypälettä ja teelusikallisen siemensekoitusta.
Reissumiesleivän. Joo joo. Tiedetään, että wt-sapuskaa, junttimaista ja niin huonoa leipää ettei siatkaan söisi. No, minä söin kun paketillinen maksoi vain yhden euron.
Vierailija kirjoitti:
Reissumiesleivän. Joo joo. Tiedetään, että wt-sapuskaa, junttimaista ja niin huonoa leipää ettei siatkaan söisi. No, minä söin kun paketillinen maksoi vain yhden euron.
Minä en koskaan osta mitään huonoa halvan hinnan vuoksi.
Banaaniletun jonka päällä oli turkkilaista jogurttia, appelsiinia, passionhedelmän sisus ja kirsikoita
Gluteeniton valmiiksi täytetyn reissumiehen ja Elovenan mustikkakaurajugurtin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan osta mitään huonoa halvan hinnan vuoksi.
önnönnöö önnönnöö
Uusiaperunoita ja oivariinia. Hyvvee.