Miten kestätte itseänne ennen menkkoja?
Kommentit (23)
Ja huom, tämä siis ihan naisen aloittama keskustelu, joten omakohtaista kokemusta löytyy asiasta :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ja huom, tämä siis ihan naisen aloittama keskustelu, joten omakohtaista kokemusta löytyy asiasta :D
-ap
Ok, incel.
Ihan hyvin. Eukkoa taas on hankala sietää. Olisi pitänyt ottaa viisikymppinen vaimo alle kolmekymppisen sijaan. t. Antti 62-v.
Ei ollut mitään vaikeuksia kestää itseäni tuossakaan elämänvaiheessa.
Ihan hyvin oon kestänyt, yhtä rauhallinen olen aina oli sitten menkat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kyllä, mutten muita
Okei, mulla taas ei koskaan mene hermo muihin kuin itseeni :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kyllä, mutten muita
Sama täällä. Niinpä yritän olla mahdollisimman paljon yksin ettei tule ruumiita.
Siis oletko jotenkin sairas? Ilmeisesti, eli mene lääkäriin. Älä vaan miehille puhu asiasta siten, että sairautesi koskisi yleisesti naissukupuolta.
Aika huonosti.
Oon kiukkuinen ja itkuinen. Joskus yltyy ihan itsemurha-ajatuksiin, ahdistaa ja on toivotonta. Siis välillä oikeasti ihan osastokamaa.
Nyt ei ole suhdetta mutta nuorempana yhdelle exälle aina aloin kiukkuilemaan ja riideltiin. Jälkeenpäin hävetti ja pyytelin anteeksi.
Onneksi hillitsen nykyään tuon muille kiukkuamisen ja osaan olla hiljaa, mielialalääke hillitsi hieman.
Ei menkkoja pidä syyttää ettei osaa käyttäytyä.
Ap alapeukuttaa kaikkia, jotka kestävät itseään.
Teit jo aiemmin pms-aloituksen. Miksi mies kyselee tuollaisia?
En kestänytkään, olin ihan kauhea hormonihirviö. Nyt on ollut ihanan tasaista eloa kun aloitin pillerit muista syistä ja kuukautiset jäivät pois.
Ei mulla ole koskaan ollut minkäänlaisia mielialan heittelyjä ennen eikä jälkeen menkkojen. Ihan samanlainen olen aina.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko jotenkin sairas? Ilmeisesti, eli mene lääkäriin. Älä vaan miehille puhu asiasta siten, että sairautesi koskisi yleisesti naissukupuolta.
0/5
Kierukka. Ei vuotoja, kipuja, mielialavaihteluja, siteitä, tamponeja. Viimeiseen 12 vuoteen ei ole tarvinnut enää kärsiä ja tällä tiellä mennään vaihdevuosiin asti. Oisinpa tajunnut jo nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Ei menkkoja pidä syyttää ettei osaa käyttäytyä.
Lamaannuttavat kivut, krampit ja runsas verenvuoto vie järjen kestäessään pitkään - ihan samalla lailla kuin krooniset sairaudetkin oireineen esimerkiksi.
Eipä tässä erityistä kestämistä ole. Dödöä pitää käyttää, kun yleensä selviää ilman. Salille ei voi muutamaan päivään mennä. Siinä se oikeastaan.
Eipä siinä mitään kestämistä ollut, ihan normaali olotila