Minulla on naisena oikeus ottaa aurinkoa rannalla yläosattomissa
Mä en ymmärrä sitä, että jos minulla olisi tässä rintojen päällä pienet lappubikinit, niin miten se olisi yhtään parempi?
Kommentit (46)
Ja minulla miehenä on oikeus katsoa kun otat sitä aurinkoa yläosattomissa.
Jos on terhakat pystyrinnat, niin tämä on ok. Itse kärsin viime kesänä erektiohäiriöstä, kun näin erään mamman riippurinnat.
Miksi esität naista vauvapalstalla?
Illemmalla sitten kirjoitat täällä, kuinka joku ällö setämies oli liimannut silmänsä laputtomiin rintoihisi.
Jos terhakat tissit niin ilman muuta saat olla yläosattomissa. Jos taas majavanhännät mahan päällä niin peitettävä on!
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla miehenä on oikeus katsoa kun otat sitä aurinkoa yläosattomissa.
Tottakai. Mä saan siitä kicksejä, kun miehet tuijottavat mun rintoja.
Ap
Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Jos se olisi minusta kiinni, niin naiset saisivat olla kokoajan rinnat paljaana, vaikka töissä.
- Tasa-arvon kannalla.
Viime kesänä se joku mies (jolla muuten on omiakin tyttölapsia!) kuvasi videoita rannoilta. Kannattaa sitä ja kaltaisiaan siis varoa.
Vain silloin, kun siellä ei ole muita.
Jos nykynuoriso näkisikin enemmän tissejä kuin väkivaltaa, niin eläisimme rauhallisemmassa yhteiskunnassa. Mukavaa, että ap osallistuu talkoisiin yhteiskuntarauhan puolesta.
Toivon, että pysyt uskollisena tälle ajatukselle 40 vuoden päästä. t. nainen 68 v
Ja minulla on oikeus hieroa aurinkorasvaa rintoihisi.
Mä en ymmärrä sitä, että jos minulla olisi aurinkorasvaa, etten saisi käyttää sitä parhaaksi katsomallani tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Jos se olisi minusta kiinni, niin naiset saisivat olla kokoajan rinnat paljaana, vaikka töissä.
- Tasa-arvon kannalla.
Haluaisitkö katsella töissä myös vanhojen naisten roikkuvia, litteitä rintoja? Kysyy vanha nainen, jolla on sellaiset.
Riippuu ihan miten riippuu.