Minulla on naisena oikeus ottaa aurinkoa rannalla yläosattomissa
Mä en ymmärrä sitä, että jos minulla olisi tässä rintojen päällä pienet lappubikinit, niin miten se olisi yhtään parempi?
Kommentit (46)
Kummallista, että tästäkin asiasta vieläkin jankataan, vaikka 80-luvulla suuri osa naisista oli rannalla yläosattomissa. Jos ulkonäön perusteella arvostellaan, monelle miehelle pitäisi määrätä kokouimapuki pakolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nykynuoriso näkisikin enemmän tissejä kuin väkivaltaa, niin eläisimme rauhallisemmassa yhteiskunnassa. Mukavaa, että ap osallistuu talkoisiin yhteiskuntarauhan puolesta.
Kyllä nykynuoriso ihan itse esittelee rintojaan tarpeeksi. Ihmettelen näitä festarien nakinkuorimekkoja, jotka peittää tuskin mitään, ei ylhäältä eikä alhaalta.
Yläosattomissa rannalla kekkalointia pidän jonkinlaisena itsetehostamisena. Ei se ole ihmisoikeuskysymys, saako rannalla olla rinnat paljaana vai ei. Naisena tunnen myötähäpeää. Vähän samalla tavalla kuin muuan euroviisuesiintyjä, että naiseus on sitä, miten paljon paljastaa.
Joillakin lihavilla miehillä on isommat rinnat kuin laihoilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Jos se olisi minusta kiinni, niin naiset saisivat olla kokoajan rinnat paljaana, vaikka töissä.
- Tasa-arvon kannalla.
Haluaisitkö katsella töissä myös vanhojen naisten roikkuvia, litteitä rintoja? Kysyy vanha nainen, jolla on sellaiset.
Mikäs vika niissä on? Vähän kehopositiivisyyttä nyt. Eikä ketään pakoteta siihen.
Nudailu on nastaa !
Kuule, näin vanhana naisena minulla on oikeus sanoa, että hedelmällisyysikäisen naisen rinnat ovat kauniimmat kuin vanhan naisen tyhjentyneet pussit. Toki pulleilla vanhoilla naisilla voi olla uljaat isot rinnat, mutta laihoilla ei.
Ehkä ymmärrät jos olet mies, tämän kauneuskysymyksen omalta kohdaltasi vanhemmiten, kun kiveksesi alkavat venyä ja venyä sen sijaan että olisivat söpösti siinä kehon lähellä. (Ns. vitjamuna.)
Kaunis se on sikakin pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että tästäkin asiasta vieläkin jankataan, vaikka 80-luvulla suuri osa naisista oli rannalla yläosattomissa. Jos ulkonäön perusteella arvostellaan, monelle miehelle pitäisi määrätä kokouimapuki pakolliseksi.
Miesviha on jostain syystä nykyään täysin hyväksyttyä
Vierailija kirjoitti:
Jos on terhakat pystyrinnat, niin tämä on ok. Itse kärsin viime kesänä erektiohäiriöstä, kun näin erään mamman riippurinnat.
Tuonhan voi rinnastaa jo pahoinpitelyksi, kun siinä on aiheutettu ruumiinvamma exhibitionisesti. Rötösrouvat kiikkiin saatana!
Vierailija kirjoitti:
Joillakin lihavilla miehillä on isommat rinnat kuin laihoilla naisilla.
Alkaa tuo teidän tissilöihin laajennettu peniskateus saada sairauden tunnusmerkkejä. Uskokaa suosiolla että miehet on kaikessa naisia parempia, jopa rintojen kasvattamisessa.
Aloittajalla on oikeus ottaa yläosattomissa aurinkoa ja olutta terassillakin. Miehetkin on ilman paitaa terassilla joskus voimaantumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla miehenä on oikeus katsoa kun otat sitä aurinkoa yläosattomissa.
Miksi et vaadi oikeutta tumputtaa samalla? Tasa-arvoa miehillekin.
Miehenä minulla on oikeus katsoa. Ei kuulu muille pidätkö siitä vai et.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muuttaa mitään jos miehillä on kokovartalo uimapuku ja ne tuijottaa buubseja?
Tietenkin. Samaa lihaa ja ihoa se on kuin muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla miehenä on oikeus katsoa kun otat sitä aurinkoa yläosattomissa.
Miksi et vaadi oikeutta tumputtaa samalla? Tasa-arvoa miehillekin.
Tumputtaminen ei ole kielletty. Ei kuulu muille mitä mies tekee housuissa. Miehelläkin on oikeus rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
No sitten mulla on muslimina oikeus tulla puristelemaan sinua!
Ja mulla oikeus potkaista naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä se joku mies (jolla muuten on omiakin tyttölapsia!) kuvasi videoita rannoilta. Kannattaa sitä ja kaltaisiaan siis varoa.
Onko tämä video nähtävillä missään?
Tottakai. Kerro vaan paikka ja aika. T. Pena64
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Kerro vaan paikka ja aika. T. Pena64
voiko saada kyydin?
Jarmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Jos se olisi minusta kiinni, niin naiset saisivat olla kokoajan rinnat paljaana, vaikka töissä.
- Tasa-arvon kannalla.
Haluaisitkö katsella töissä myös vanhojen naisten roikkuvia, litteitä rintoja? Kysyy vanha nainen, jolla on sellaiset.
Mikäs vika niissä on? Vähän kehopositiivisyyttä nyt. Eikä ketään pakoteta siihen.
Nudailu on nastaa !
Kuule, näin vanhana naisena minulla on oikeus sanoa, että hedelmällisyysikäisen naisen rinnat ovat kauniimmat kuin vanhan naisen tyhjentyneet pussit. Toki pulleilla vanhoilla naisilla voi olla uljaat isot rinnat, mutta laihoilla ei.
Ehkä ymmärrät jos olet mies, tämän kauneuskysymyksen omalta kohdaltasi van
Tuo vitjamunaisuus on urbaanilegenda. Miehen kivekset ovat kiinteä paketti vauvasta vaariin - toivottavasti. M
Nudailu on nastaa !