Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on naisena oikeus ottaa aurinkoa rannalla yläosattomissa

Vierailija
15.06.2025 |

Mä en ymmärrä sitä, että jos minulla olisi tässä rintojen päällä pienet lappubikinit, niin miten se olisi yhtään parempi? 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Jos se olisi minusta kiinni, niin naiset saisivat olla kokoajan rinnat paljaana, vaikka töissä. 

- Tasa-arvon kannalla.

Haluaisitkö katsella töissä myös vanhojen naisten roikkuvia, litteitä rintoja? Kysyy vanha nainen, jolla on sellaiset.

Mikäs vika niissä on? Vähän kehopositiivisyyttä nyt. Eikä ketään pakoteta siihen. 

Nudailu on nastaa !

Vierailija
22/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että tästäkin asiasta vieläkin jankataan, vaikka 80-luvulla suuri osa naisista oli rannalla yläosattomissa.  Jos ulkonäön perusteella arvostellaan, monelle miehelle pitäisi määrätä kokouimapuki pakolliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nykynuoriso näkisikin enemmän tissejä kuin väkivaltaa, niin eläisimme rauhallisemmassa yhteiskunnassa. Mukavaa, että ap osallistuu talkoisiin yhteiskuntarauhan puolesta.

Kyllä nykynuoriso ihan itse esittelee rintojaan tarpeeksi. Ihmettelen näitä festarien nakinkuorimekkoja, jotka peittää tuskin mitään, ei ylhäältä eikä alhaalta.

Yläosattomissa rannalla kekkalointia pidän jonkinlaisena itsetehostamisena. Ei se ole ihmisoikeuskysymys, saako rannalla olla rinnat paljaana vai ei. Naisena tunnen  myötähäpeää. Vähän samalla tavalla kuin muuan euroviisuesiintyjä, että naiseus on sitä, miten paljon paljastaa.

Vierailija
24/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin lihavilla miehillä on isommat rinnat kuin laihoilla naisilla.

Vierailija
25/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Jos se olisi minusta kiinni, niin naiset saisivat olla kokoajan rinnat paljaana, vaikka töissä. 

- Tasa-arvon kannalla.

Haluaisitkö katsella töissä myös vanhojen naisten roikkuvia, litteitä rintoja? Kysyy vanha nainen, jolla on sellaiset.

Mikäs vika niissä on? Vähän kehopositiivisyyttä nyt. Eikä ketään pakoteta siihen. 

Nudailu on nastaa !

Kuule, näin vanhana naisena minulla on oikeus sanoa, että hedelmällisyysikäisen naisen rinnat ovat kauniimmat kuin vanhan naisen tyhjentyneet pussit. Toki pulleilla vanhoilla naisilla voi olla uljaat isot rinnat, mutta laihoilla ei.

Ehkä ymmärrät jos olet mies, tämän kauneuskysymyksen omalta kohdaltasi vanhemmiten, kun kiveksesi alkavat venyä ja venyä sen sijaan että olisivat söpösti siinä kehon lähellä. (Ns. vitjamuna.)

Kaunis se on sikakin pienenä.

Vierailija
26/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että tästäkin asiasta vieläkin jankataan, vaikka 80-luvulla suuri osa naisista oli rannalla yläosattomissa.  Jos ulkonäön perusteella arvostellaan, monelle miehelle pitäisi määrätä kokouimapuki pakolliseksi.

Miesviha on jostain syystä nykyään täysin hyväksyttyä 

Vierailija
27/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on terhakat pystyrinnat, niin tämä on ok. Itse kärsin viime kesänä erektiohäiriöstä, kun näin erään mamman riippurinnat.

Tuonhan voi rinnastaa jo pahoinpitelyksi, kun siinä on aiheutettu ruumiinvamma exhibitionisesti. Rötösrouvat kiikkiin saatana!

Vierailija
28/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin lihavilla miehillä on isommat rinnat kuin laihoilla naisilla.

Alkaa tuo teidän tissilöihin laajennettu peniskateus saada sairauden tunnusmerkkejä. Uskokaa suosiolla että miehet on kaikessa naisia parempia, jopa rintojen kasvattamisessa.

Vierailija
29/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on oikeus ottaa yläosattomissa aurinkoa ja olutta terassillakin. Miehetkin on ilman paitaa terassilla joskus voimaantumassa.

Vierailija
30/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla miehenä on oikeus katsoa kun otat sitä aurinkoa yläosattomissa. 

Miksi et vaadi oikeutta tumputtaa samalla? Tasa-arvoa miehillekin.

Vierailija
31/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulla on oikeus katsoa. Ei kuulu muille pidätkö siitä vai et.

Vierailija
32/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muuttaa mitään jos miehillä on kokovartalo uimapuku ja ne tuijottaa buubseja?

Vierailija
33/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Samaa lihaa ja ihoa se on kuin muukin. 

Vierailija
34/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla miehenä on oikeus katsoa kun otat sitä aurinkoa yläosattomissa. 

Miksi et vaadi oikeutta tumputtaa samalla? Tasa-arvoa miehillekin.

Tumputtaminen ei ole kielletty. Ei kuulu muille mitä mies tekee housuissa. Miehelläkin on oikeus rakastaa.

Vierailija
35/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten mulla on muslimina oikeus tulla puristelemaan sinua!

Ja mulla oikeus potkaista naamaan.

Vierailija
36/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä se joku mies (jolla muuten on omiakin tyttölapsia!) kuvasi videoita rannoilta. Kannattaa sitä ja kaltaisiaan siis varoa.

Onko tämä video nähtävillä missään?

Vierailija
37/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kerro vaan paikka ja aika. T. Pena64

Vierailija
38/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haram, haram!

Vierailija
39/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Kerro vaan paikka ja aika. T. Pena64

voiko saada kyydin?

Jarmo

Vierailija
40/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tasa-arvon kannalla.

Nudailu on nastaa !

Kuule, näin vanhana naisena minulla on oikeus sanoa, että hedelmällisyysikäisen naisen rinnat ovat kauniimmat kuin vanhan naisen tyhjentyneet pussit. Toki pulleilla vanhoilla naisilla voi olla uljaat isot rinnat, mutta laihoilla ei.

Ehkä ymmärrät jos olet mies, tämän kauneuskysymyksen omalta kohdaltasi van

Tuo vitjamunaisuus on urbaanilegenda. Miehen kivekset ovat kiinteä paketti vauvasta vaariin - toivottavasti. M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi