Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkaisitko sinä keski-ikäisen naisen,jolla on vajaa viikko työkokemusta

Vierailija
14.06.2025 |

Miten on?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa niin palkkaisin.

Ideoita? Hyvää mieltä? Mitä? 

Vierailija
22/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palkkaan naiset ihan puhtaasti ulkonäön perusteella. Vanhempikin mimmi ok, jos on jollain spessulla tapaa kuuma, esim tuhmat jutut, isot kannut tai hyvä persus.

Pörssiyhtiön pikkupomo m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palkkaan naiset ihan puhtaasti ulkonäön perusteella. Vanhempikin mimmi ok, jos on jollain spessulla tapaa kuuma, esim tuhmat jutut, isot kannut tai hyvä persus.

Ilmankos olet konkurssin partaalla. 

Vierailija
24/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran vai? En.

Vierailija
25/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, aika iso osa työstä opitaan tekemällä ja hyvällä perehdytyksellä. Ikä on plussaa, ei enää pieniä lapsia ja jos työ tuntuu hyvältä hänestä saa pitkäaikaisen puurtajan. 

Vierailija
26/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unissas, incel.

Vierailija
27/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei, aika iso osa työstä opitaan tekemällä ja hyvällä perehdytyksellä. Ikä on plussaa, ei enää pieniä lapsia ja jos työ tuntuu hyvältä hänestä saa pitkäaikaisen puurtajan. 

Niin no. Kyllä työt oppii, mutta monella saattaa olla henkisiä esteitä työntekemiselle. Mitä ilmeisemmin on, jos on vähän työhistoriaa. Ei ehkä tule toimeen muiden kanssa sitten kuitenkaan, tai muuta estettä. 

Vierailija
28/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisitko sinä insinöörin jolla ei ole päivääkään työkokemusta, heh joskushan se eka päivä on lusittava mutta entä se palkkaaminen?

Vierailija
29/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat työntekijäni olleet niitä joilla ei juuri kokemusta ole ollut. Varmasti palkkaisin oman kokemukseni mukaan. Ne jotka saa hyvää palkkaa on todella laiskoja. Olen sellaisia nähnyt että yksikin tyyppi työpaikalla, ei ollut oman firman työntekijä mutta se vaan lueskeli lehteä joka päivä monta tuntia ja sain kolme tonnia palkkaa. Oli olevinaan työnjohtaja. Sanoin siitä firman pomoillekkin että mikä tuo työnjohtaja on joka ei tee mitään.

Vierailija
30/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaisi. Ei tulee hyvää työntekijää. Ei kestä rutiinia. 

Vierailija
31/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat työntekijäni olleet niitä joilla ei juuri kokemusta ole ollut. Varmasti palkkaisin oman kokemukseni mukaan. Ne jotka saa hyvää palkkaa on todella laiskoja. Olen sellaisia nähnyt että yksikin tyyppi työpaikalla, ei ollut oman firman työntekijä mutta se vaan lueskeli lehteä joka päivä monta tuntia ja sain kolme tonnia palkkaa. Oli olevinaan työnjohtaja. Sanoin siitä firman pomoillekkin että mikä tuo työnjohtaja on joka ei tee mitään.

Se on kymppi.

Vierailija
32/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Toimistotehtäviin tuppaa koko ajan tyyppejä, jotka ovat milloin mitäkin pirteitä, yhteistyökykyisiä erilaisten ihmisten kanssa toimeentulevia jne.

Vihje: Pääset töihin, kun kerrot, millä tavalla yritys tekee sinuun uppoavilla kuluilla vähintään 2x sen verran liikevaihtoa.

Näitä on tullut itsellenikin vastaan. Kysellään kivoja toimistoduuneja, vaikka niitä ei ole edes auki. Kun sitten ehdottaa, että sorry nyt vaan rouva, mutta ainoa paikka, jossa nyt tarvitaan on kentällä suorittavassa portaassa ja vaikka duuni on hiukan likaistakin, ja siihen kyllä käy perehdytyksen jälkeen hiukan vanhempi fysiikaltaan jonkinlaisessa kunnossa oleva rouvashenkilökin, niin eipä vaan kelpaa.

Ne ovat muuten juuri niitä duuneja, joissa on se maksava asiakas suoraan olemassa.

Se liikevaihdon generoinnin näyttäminen yritykselle onnistuu muuten niin yksinkertaisella tavalla, että kertoo olevansa valmis ansaitsemaan rahaa suorissa töissä, eikä näyttelemällä kivaa kahvinkeittäjää toimistolla.

Vierailija
33/33 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Toimistotehtäviin tuppaa koko ajan tyyppejä, jotka ovat milloin mitäkin pirteitä, yhteistyökykyisiä erilaisten ihmisten kanssa toimeentulevia jne.

Vihje: Pääset töihin, kun kerrot, millä tavalla yritys tekee sinuun uppoavilla kuluilla vähintään 2x sen verran liikevaihtoa.

Näitä on tullut itsellenikin vastaan. Kysellään kivoja toimistoduuneja, vaikka niitä ei ole edes auki. Kun sitten ehdottaa, että sorry nyt vaan rouva, mutta ainoa paikka, jossa nyt tarvitaan on kentällä suorittavassa portaassa ja vaikka duuni on hiukan likaistakin, ja siihen kyllä käy perehdytyksen jälkeen hiukan vanhempi fysiikaltaan jonkinlaisessa kunnossa oleva rouvashenkilökin, niin eipä vaan kelpaa.

Ne ovat muuten juuri niitä duuneja, joissa on se maksava asiakas suoraan olemassa.

Se liikevaihdon generoinnin näyttäminen yritykselle onnistuu muute

Öh, mä teen toimistotyötä ja mun työ veloitetaan asiakkaalta. Puhdasta voittoa teen työnantajalle 2 x mun palkan verran.