Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kuvaus itsestäsi naurattaa eniten

Vierailija
14.06.2025 |

Ja kaukana totuudesta. 

Itsestäni että olisin punkkari, mt ongelmainen ties mitä. No eihön noihin ketään oikeasti usko, mutta kaikkea yritetty levittää. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinallinen, hippi

Vierailija
2/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuva 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haukkui mua kerran noidaksi, taisi vielä tosissaan luulla näin. Oli aika hauska.

Vierailija
4/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgu, kertojana ihminen joka asui kanssamme samassa taloyhtiössä. Kyseinen varhaiskasvattaja hajotti alaoven ikkunat kännissä useampaan otteeseen. Päätyi yksien bileiden jälkeen alasti rappukaytävään. Kerran oli heitetty neidin alusvaatteet pihanurmikolle. Jatkuvaa biletystä, tappeluita. Miesystävänsä uhkaili kavereineen naapureita ja muuta sensellaista.

Minä olin sitten kuulemma olin aina krapulassa lasten kanssa ulkoilemassa, jopa raskausaikana. Oikeasti en käyttänyt alkoholia tuohon aikaan ollenkaan, nykyäänkin hyvin vähän.

Vierailija
5/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kuultua: "viisas ja kaunis".

Just joo.

Vierailija
6/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ujo ja arka.

Luulen, että ujo ja arka ei juttele jonkun tuntemattoman kanssa kaupassa laskiaispullista tai lähde ulkomaille ja asioi siellä paikallisella kielellä. Vai miten ujous ja arkuus määritellään?

Vierailija
7/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri sanoi kerran että olen tyylikäs. Purskahdin nauruun koska kotioloissa en todellakaan ole tyylikäs vaan kuljen ihan surutta nallehousuissa ja feikkicrocseissa ja täysin räikeissä väriyhdistelmissä :D

Vierailija
8/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää jo päälle 70 ja sanottiin nuoreksi mieheksi.

Vierailija
9/9 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sanottu vaikka mitä. Jopa isokaluksi, vaikka juhlakunnossa etuveitikka on vain 27 senttimetriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme