Mikä kuvaus itsestäsi naurattaa eniten
Ja kaukana totuudesta.
Itsestäni että olisin punkkari, mt ongelmainen ties mitä. No eihön noihin ketään oikeasti usko, mutta kaikkea yritetty levittää.
Kommentit (9)
Yksi haukkui mua kerran noidaksi, taisi vielä tosissaan luulla näin. Oli aika hauska.
Spurgu, kertojana ihminen joka asui kanssamme samassa taloyhtiössä. Kyseinen varhaiskasvattaja hajotti alaoven ikkunat kännissä useampaan otteeseen. Päätyi yksien bileiden jälkeen alasti rappukaytävään. Kerran oli heitetty neidin alusvaatteet pihanurmikolle. Jatkuvaa biletystä, tappeluita. Miesystävänsä uhkaili kavereineen naapureita ja muuta sensellaista.
Minä olin sitten kuulemma olin aina krapulassa lasten kanssa ulkoilemassa, jopa raskausaikana. Oikeasti en käyttänyt alkoholia tuohon aikaan ollenkaan, nykyäänkin hyvin vähän.
Viimeksi kuultua: "viisas ja kaunis".
Just joo.
Että olen ujo ja arka.
Luulen, että ujo ja arka ei juttele jonkun tuntemattoman kanssa kaupassa laskiaispullista tai lähde ulkomaille ja asioi siellä paikallisella kielellä. Vai miten ujous ja arkuus määritellään?
Yksi kaveri sanoi kerran että olen tyylikäs. Purskahdin nauruun koska kotioloissa en todellakaan ole tyylikäs vaan kuljen ihan surutta nallehousuissa ja feikkicrocseissa ja täysin räikeissä väriyhdistelmissä :D
Ikää jo päälle 70 ja sanottiin nuoreksi mieheksi.
Minusta on sanottu vaikka mitä. Jopa isokaluksi, vaikka juhlakunnossa etuveitikka on vain 27 senttimetriä.
Kapinallinen, hippi