Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella menestynyt mutta elämä on sekaisin

Vierailija
14.06.2025 |

Olen kuin maniassa jatkuvasti. Olen menestyvä yrittäjä ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Eri puolilla paljon säätöä ja kaikki sujuu.

Mutta toisaalta mulla on paha alkoholiongelma, työ- sekä ehkä seksiriippuvuus. Haen jatkuvasti seuraa ja sekoitan elämäni yhä pahemmin. Pelkään että pian mulle tai jollekin muulle tapahtuu jotain pahaa, käytökseni on todella vastuutonta. Ainut paikka jossa olen "turvassa" on työpaikka, sillä silloin en pääse sekoilemaan muissa asioissa.

Mitä voin tehdä? Apua en voi hakea ainakaan terveydenhuolloista koska silloin menetän lääkkeet joita tarvitsen että selviän elämässä. AA ryhmät on kokeiltu, en pysty sitoutumaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä voit tehdä? Kerroit jo itse sen ongelmasi, tee sille jotakin ennen kuin kaikki menee pilalle koko elämäsi osalta.

Vierailija
2/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan voi auttaa. Vain sinä voit. Ja olet selvästikin päättänyt antaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lääkkeet? 

Vierailija
4/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia on hyvä ratkaisu. Jotain käsittelemätöntä asiaa luultavasti juokset pakoon noihin addiktioihin. Jos on rahaa, niin voit omatoimisesti ostaa terapiapalvelun niin, että siitä ei jää merkintöjä 

Vierailija
5/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet selvästi nyt risteyskohdassa, jossa tarpeellinen askel tuntuu olevan mahdoton mutta tiedät jo mikä se on. Hyvää loppuelämäsi ensimmäistä päivää, voit vielä tehdä oikein.

Vierailija
6/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua kukaan voi auttaa. Vain sinä voit. Ja olet selvästikin päättänyt antaa mennä.

Haluaisin eroon tästä, enkä ole päättänyt antaa mennä. Siksi kysyn neuvoja. Mua pelottaa tosiaan tämä tilanne, vielä kun on lapsiakin. Ei onneksi pieniä.

-ap

Vierailija
7/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnoosi alkoholismiin? Sen jälkeen asioita on helpompi miettiä itsekseen tai terapeutin kanssa. Entä jos delekoi osan töistä muille ja miettii kotiin muita asioita rentoutukseen sekä tekemiseen, listaa paperille. Toisaalta apua on riippuvuuksiin jostain ja kirjat, videot. Ja puhelimesta irti jollain tavalla, jos se triggeröi hakemaan vääriä kontakteja. Miettii missä aitoa.

Vierailija
8/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se tyyppi, joka heitteli Baltic Princessiltä kalusteita mereen??

Vierailija
9/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yksin lappiin viikoksi , vuokraa mökki sieltä . Älä juo tippakaan käy pitkillä kävelyillä nuku 12 tunnin öitä... tuntuu jo paremmalta kun viikko mennyt ..sitten vaan jatkat raittiutta .kyllä se siitä.

Vierailija
10/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko se tyyppi, joka heitteli Baltic Princessiltä kalusteita mereen??

En. En vahingoita ihmisiä, olen todella kiltti luonteeltani. Lähinnä suhteissa voin loukata koska en pysty sitoutumaan (tämän yritän kyllä avoimesti kaikille kertoa) ja yleinen sekoiluni haittaa lasteni elämää jossain määrin.

-ap

Vierailija
11/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antabus ja psykoterapia. 

Vierailija
12/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lääkkeet menetät jos menet terveydenhuoltoon? 

Vierailija
13/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita henkinen valaistumisen matka, alkaa siitä, että pohdit miksi juot ja tarvitset seksiä jatkuvasti.

Vierailija
14/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsot joita tarvitsen esiintymisiin ja välillä nukkumiseen. Addreal adhd oireisiin, jota käytän todella harvoin.

Näitä ei saa jos mitään viitteitä esim alkoholismista. Lisäksi en halua psyk puolen merkintää, se on hyvin leimaava ja seuraa koko elämän. Valitettavasti se menee niin.

-ap

Vierailija
15/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Joku kirjailija varmaan hakee ideoita juonenkäänteisiin.

Vierailija
16/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bentsot joita tarvitsen esiintymisiin ja välillä nukkumiseen. Addreal adhd oireisiin, jota käytän todella harvoin.

Näitä ei saa jos mitään viitteitä esim alkoholismista. Lisäksi en halua psyk puolen merkintää, se on hyvin leimaava ja seuraa koko elämän. Valitettavasti se menee niin.

-ap

No ei se kyllä mene niin. Höntti. Hoidat holismia ja saat varmasti pitää lääkkeesikin. 

Vierailija
17/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on lääke alkoholin / päihteiden lopetuksessa myös ja riippuvuudet. Mutta miten se sopii toisen lääkkeen kanssa, koska liikaa lääkkeitä voi olla sitten hankala. Pitää tietää missä menee raja. Ja onko muusta apua, joku itselle mieluisa tapa.

Vierailija
18/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Ullgren on pedofiili

Vierailija
19/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun kokeilla vakauttaa mielesi eli

Viina on tauti, se pois, adhd lääkkeet tilalle. Kotona vettä ja liikuntaa. (onko koiraa?) 

Bentsoja ei nykyään määrätä, ne on toinen tauti, vierottaudu pikkuhiljaa pois ja ota tilalle beetasalpaajaa (tenoprin) . Se on verenpainelääke, mutta käy myös esiintymisjännitykseen. Tämä käy jos verenpaine ei ole alhainen. Hyvin pieni annos riittää. 

Toinen mikä tehosi, ainakin mulla esiintymisjännitykseen oli, että suutuin pahasti  ennen h-hetkeä eli tietoisesti suututin itseni (työkaveri auttoi) silloinhan on skarppi olo ja harvemmin pelkää mitään. 

Mulla ei tosin ole alkoholi ongelmaa kun en juo yhtään. Enkä käytä muitakaan päihteitä. 

Vierailija
20/26 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan firma? Kiinnostais ittekin tienata "ovista ja ikkunoista"-fyffee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi