Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Muodokas, eli xxl ja on mistä ottaa kiinni'

Vierailija
14.06.2025 |

Näitä näkee jatkuvasti deitti-ilmoituksissa. En ole ikinä ymmärtänyt tätä. En tarkoita tätä millään pahalla, mutta minun silmääni sellainen xxl -möykky harvoin on muodokas, vaan nimenomaan päinvastoin tasapaksu, muodoton. Mistä tämä käsitys oikein muodostuu, että reippaasti ylipainoinen olisi naisellisen muodokas tms? Itsepetosta? Vääristynyt minäkuva?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan deittiprofiiliin kirjoita, että olen XXL-kokoinen muodoton möykky. Tuo kuvaus on rehellinen mutta positiivinen, nainen tietää olevansa iso mutta tietää myös että joillekin miehille se ei ole ongelma. 

Vierailija
22/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ei ole omenavartaloon taipuva, valtaosalla isokokoisia naisia on isot rinnat, muhkea takamus ja niiden välissä selkeästi erottuva vyötärö. Eli kyllä, ovat muodokkaita, ja on mistä ottaa kiinni.

Omenavartalot asia erikseen, mutta yleensä heilläkin on isot rinnat.

Äärimmäisen harvoin on lihavalla selkeästi erottuva vyötärö, vaikka isot rinnat ja muhkea takamus löytyykin. Kyllä suurimmalla osalla on iso vatsa siinä vyötärön kohdalla.

Ja pahaksi onneksi geenimme saavat usein aikaan sen, että takapuolikin kasvaa ns. pituutta (eli on iso ja lattana) sen sijaan, että pyöristyisi ulospäin kuten monella muulla rodulla.

Erittäin harvaa suomalaista ylipaino kaunistaa. Ja tämä pätee myös miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan deittiprofiiliin kirjoita, että olen XXL-kokoinen muodoton möykky. Tuo kuvaus on rehellinen mutta positiivinen, nainen tietää olevansa iso mutta tietää myös että joillekin miehille se ei ole ongelma. 

Positiivinen kyllä, mutta ei rehellinen. Hyvin hyvin harvoin reilusti ylipainoisella on esim. erottuva vyötärö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi