Keksitään osuvia nimiä vanhusten palvelutaloille.
Kommentit (82)
Rose, Luna, Kuutamo, Vireyttämö, Nukkujat, Uusi Huominen ja Lepokoti.
Joka kurjaa auttaa se lainaa Herralle. Joka köyhälle antaa antaa Herralle. Antaa omastaan eikä toisen omasta. Älä pidä vanhuksia kusitulehduksissa anna antibiootti kuuri ja vaihda vaipat kuin pese koko ihminen kuin itseäsi 3-4 kertaa viikossa. Käytä raspia kantapäihin. Pese selkä hyvin se kutisee. Kampaa hiukset. Syötä hitaasti . Pese tekohampaat. Kävelyä jos voi . Älä ole ilkeä olet itse samassa tilassa kohta. Myös nuoria makaa sairaaloissa joten et voisi irvistellä vähemmän. Hoivaa ja puhtautta sullekin kun sun vuoro tulee.
Kristilliselle kodille Taivastie.
Viimeinen Rykäys, Rauhan Tyyssija, Pehmotyynyjentukema Mummola, Villa Ilo, Auringonlaskun Huipentuma, Näköalaranta ja Matka Kreikkaan.
Mua kammottaa jo nimi iltarusko. En muista enää, mikä se oli. Ehkä jokin kaupungin järjestämä kerho vanhuksille. Äitini kävi siellä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Tulliportin vanhainkoti
Porvoossa on palvelutalo tulliportinkadulla, mutta sitä ei nimetty tulliportiksi ikävä kyllä, se on omenamäki.
Pet Sematary
Die Die Die My Darling -palvelukoti
Elämä on kuolemista -talo
Hardcore Gym
Moulin Rouge
Päätepysäkki
Muistisairaiden palvelukoti Levottomat jalat
Viimeinen taisto
Salaisuuksien kartano
Ei elämästä selviä hengissä -koti.
Mun elämä meni nyt näin -asumisyksikkö
Tämä on ollut jo usein " uutena" täällä. Loppujen lopuksi tulee " sivua ei voida näyttää".