Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmeen myrkkyä terveyssiteisiin on laitettu, kun ne polttaa paikat rikki?

Vierailija
13.06.2025 |

Jo kahdessa päivässä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille kertakäyttöiset kuukautissuojat eivät vain sovi. Käytin tamponeita, ja kyllä nekin ärsyttivät emättimen aukkoa, vaikka leikkasin narun yleensä pois. Kun vaihdoin kuukuppiin, tajusin kunnolla, miten paljon tamponit aiheuttivat kutinaa. Käytin ekan raskauden jälkeen siteitä jälkivuodon aikana ja mulla lähti iho kuoriutumaan alapäästä :/ Tokan raskauden aikana olin viisaampi ja ostin kestositeitä.

Vierailija
22/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille kertakäyttöiset kuukautissuojat eivät vain sovi. Käytin tamponeita, ja kyllä nekin ärsyttivät emättimen aukkoa, vaikka leikkasin narun yleensä pois. Kun vaihdoin kuukuppiin, tajusin kunnolla, miten paljon tamponit aiheuttivat kutinaa. Käytin ekan raskauden jälkeen siteitä jälkivuodon aikana ja mulla lähti iho kuoriutumaan alapäästä :/ Tokan raskauden aikana olin viisaampi ja ostin kestositeitä.

Niin, ja lisään vielä, että vauvana kertakäyttövaipat eivät myöskään sopineet mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina sitä vuokkosten luomua. Muut siteet (always jne) alkanu polttamaan sillon kun harvemmin joudun niitä käyttämään. Ei mielestäni polttanut ennen..? Haisi tosin. Nyt jopa vuokkosten ei-luomulaatu aiheuttaa polttelua. Ihmettelen samaa?? 

Vierailija
25/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tulen palavat p e r k e l e e t

Vierailija
26/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huononlaiset pöksyt jalassa siteen kanssa, tulee hankaumia

Ei johdu housuista vaan pillusta kun sieltä vuotaa jotain rikkihapon tapaista haisevaa mönjää !

Ap

Vierailija
27/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vuokkoset cotton ehdottomasti paras.

Pitäisi lailla kieltää hajusteiden lisääminen siteisiin. Niin kuvottava katku, etten kestä. Ja todella ärsyttäviä iholle.

Vierailija
28/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina sitä vuokkosten luomua. Muut siteet (always jne) alkanu polttamaan sillon kun harvemmin joudun niitä käyttämään. Ei mielestäni polttanut ennen..? Haisi tosin. Nyt jopa vuokkosten ei-luomulaatu aiheuttaa polttelua. Ihmettelen samaa?? 

Ei ole olemassa mitään vuokkoset luomua.

Vierailija
29/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on karvat siellä suojaamassa ihoa? Et niitä aja pois?

On, mutta ei ole niin massiivista kasvustoa, että se estäisi kuukautissuojaa koskettamasta intiimialuita.

Ap

Vierailija
30/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja lisään vielä, että puolijoukkue telttakaan eivät myöskään sopineet mulle.

Ap.

Vierailija
31/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huononlaiset pöksyt jalassa siteen kanssa, tulee hankaumia

Ei johdu housuista vaan pillusta kun sieltä vuotaa jotain rikkihapon tapaista haisevaa mönjää !

Ap

Käy kysymässä äidiltäsi saatko lähteä vaikka uimaan, niin ei tarvitse täällä aikuisten palstalla koko päivää roikkua.

Ap

Vierailija
32/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja lisään vielä, että puolijoukkue telttakaan eivät myöskään sopineet mulle.

Ap.

Puolijoukkueteltta on yhdyssana. Opettele nyt ensin edes kirjoittamaan ennen kuin alat trollaamaan.

Ap

Vierailija
33/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanee sitä bio-sarjaa. 

Vierailija
34/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokkoset bio. Luomupuuvillaa sanovat käyttävänsä.

Vierailija
35/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kakkaset lotton ehdottomasti paras.

Pitäisi lailla pakottaa hajusteiden lisääminen siteisiin. Niin kuvottava katku pillusta tulee, ettei  patolookikaan kestä. Ja todella ärsyttäviä ympäristölle.

Vierailija
36/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokkoset bio. Luomupuuvillaa sanovat käyttävänsä.

Näitä bioja juuri ostin, kun lähikaupassa ei ollut cottoneja ja ajattelin, että ovat suunnilleen sama tuote. Ihan kauheita ja nyt korjailen niiden jälkiä :( 

Muutenkin älytön tuote joku biohajoava terveysside, kun niitä ei saa biojätteeseen edes laittaa.

Ap

Vierailija
37/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Puoli--joukkue--teltta on yhdys.--sana. Opetele nyt ensin edes kirjottamaan ennen kuin alat tollaamaan.

Ap

sinulla on väli--viiva pillussas

Vierailija
38/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kaalia ja perunasäkkiä.

Vierailija
39/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestositeet. Voi itse tehdä tai ostaa, ei tarvitse keitellä kuppeja. Niille on kunnollisia säilytyspusseja ja ne saa taiteltua nätisti laukkuun. Pintamateriaalin voi itse valita.

Vierailija
40/60 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huomioitava asia nyt on se oma voimakas vuotosi joka ihoa ärsyttää.