Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksiin tai siihen kun ei halua liittyä jokin syy?

Vierailija
13.06.2025 |

Jotain.

Jota ihminen ei itse ehkä edes tiedä.

Olen pohtinut. Kokemuksia muilla tälläisestä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan haluttomuudeksi!

Vierailija
2/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä esim. trauma minkä ihminen blokannut tietoisuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saattaa olla. Mun miehelle tuli erektiovaikeuksia ja puolen vuoden jälkeen meni vihdoin lääkäriin. Lääkäri otti kokeita, testot ja mitä kaikkea. Ei löytynyt mitään syytä. Sitten se oli kysellyt jotain. Ilmeisesti oli henkisellä puolella ja ainoa syy mikä tuli ilmi ainakin miehen puheessa sen jälkeen että syy juontaa juurensa viime syksyyn kun aloin ehdottaa että avattais suhdetta. Kolmas ja parinvaihto. Oli miehelle noin iso kynnys ja ehdoton ei. Syy miksi alun alkaen puhuin asiasta oli meidän eripariset seksihalut . Mulla ne kasvaa koko ajan ja miehellä vähenee. Kyllä se mua vielä haluaa, ja kikkeli ollu aina pystyssä heti ku näkee tai puristaa vaan mun peppua tai tissejä tai laitan hameen päälle. Mutta sille riitti nopea huonolla esileikillä kerran kuussa/kahdessa. Ehdotin sille jonkun muun pillun päälle nousemista myös jos se kasvattaisi haluja myös kotona. Mutta meni vaan huonommaksi tilanne eikä ole vieläkään normaali. Nyt on vaihtoehtona harvoin pillerin voimalla nopea tai sitten nopea ilman pilleriä jos sattuu nousee itsekseen niin pitäis sen mielestä oikeasti vain lykätä samantien sukkana sisään ilman sitäkään vähää lämmittelyä ku se kerta seisoo ettei vaan laske. En tiiä kauan jaksan vielä. 

Vierailija
4/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saattaa olla. Mun miehelle tuli erektiovaikeuksia ja puolen vuoden jälkeen meni vihdoin lääkäriin. Lääkäri otti kokeita, testot ja mitä kaikkea. Ei löytynyt mitään syytä. Sitten se oli kysellyt jotain. Ilmeisesti oli henkisellä puolella ja ainoa syy mikä tuli ilmi ainakin miehen puheessa sen jälkeen että syy juontaa juurensa viime syksyyn kun aloin ehdottaa että avattais suhdetta. Kolmas ja parinvaihto. Oli miehelle noin iso kynnys ja ehdoton ei. Syy miksi alun alkaen puhuin asiasta oli meidän eripariset seksihalut . Mulla ne kasvaa koko ajan ja miehellä vähenee. Kyllä se mua vielä haluaa, ja kikkeli ollu aina pystyssä heti ku näkee tai puristaa vaan mun peppua tai tissejä tai laitan hameen päälle. Mutta sille riitti nopea huonolla esileikillä kerran kuussa/kahdessa. Ehdotin sille jonkun muun pillun päälle nousemista myös jos se kasvattaisi haluja myös kotona. Mutta meni vaan huonommaksi tilanne eikä ole vieläkään normaali. Nyt on vaihtoeht

Kaikista eniten tuossa vaivaa se että mun kasvavat halut ja jatkuva puuttees olo on niin kamalaa ja seksielämä tuollaista. Ja kun ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja mä en oo halunnu/pystyny pettämään vaikka seksielämä ollu huonoa. En oo ikinä pettänyt ketään edes nuorena. Ja arvaahan se että tää tilanne niin on alkanut tulemaan kaikkea haluja ja ajatuksia mieleen ja mä en haluis ajautua sellaiseen. Vielä kun on huomannut kun ollu viihteellä että ottajia kyllä olis ketkä käy tosi kuumana mut nähdessään. Tulee suoria ehdotuksia ja numeron kyselyitä joka kerta 20v pojista- vähän mua vanhempiin miehiin. Joka kerta vaikeampi on kieltäytyä. Jos erehdyn rajan yli niin mulla ei oo mahdollista jatkaa tässä suhteessa, en pystyisi. Muuttaisin vaan pois vaikka mies ei sitä halua millään. 

Vierailija
5/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aha..niinkö.

onko se jokin tauti. tai jokin sairaus?

voiko siihen hakea lääkettä apteekista vaikka.

en ole tuollaisesta ikinä edes kuullutkaan..

Vierailija
6/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä esim. paska sisäeritys ja matalat hormonitasot tai surkea libido.

Vierailija
7/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..(eripariset seksihalut . Mulla ne kasvaa koko ajan ja miehellä vähenee. Kyllä..)

.. "seksielämä ollu huonoa. En oo ikinä pettänyt ketään edes nuorena. Ja arvaahan se että tää tilanne niin on alkanut tulemaan kaikkea haluja ja ajatuksia mieleen ja mä en haluis ajautua sellaiseen. Vielä kun on huomannut kun ollu viihteellä että ottajia kyllä olis ketkä käy tosi kuumana mut nähdessään. Tulee suoria ehdotuksia ja numeron kyselyitä joka kerta 20v pojista- vähän mua vanhempiin miehiin. Joka kerta vaikeampi on kieltäytyä. Jos erehdyn rajan yli niin mulla ei oo mahdollista jatkaa" ..

Se on valinta.

Se on sun elämää ja sun seksielämää..Eikö?

Kuka sen päättää jos se ei olisi sit ..Sinä.

Vierailija
8/8 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aha..niinkö.

onko se jokin tauti. tai jokin sairaus?

voiko siihen hakea lääkettä apteekista vaikka.

en ole tuollaisesta ikinä edes kuullutkaan..

No joka tapauksessa niitä haluttomia on tosi paljon, joku voi sitten tehdä diagnoosin mitä se on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi