Hetkinen...oranssin messiaan piti lopettaa sodat vuorokaudessa?
Miksi maailma on vielä enemmän tulessa nyt hänen aikanaan? Ei kai lukutaidoton äänestäjäkunta suinkaan tullut kusetetuksi?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vain järjenjuoksultaan sellaiset kuin jenkit ovat voineet valita narsistisen täyspellen presidentikseen.
On noita sen faneja Suomessakin lähiökuppilat täynnä. Lähes kaikkia toki yhdistää kapeakatseisuus, vaatimaton sivistystaso ja päihdeongelmat.
Sannan vika kun eivät loppuneetkaan. Ja Obaman. Ja varmaan jonkun muunkin.
Eipä tuota paloa kukaan muukaan pysty sammuttamaan jos ei USA onnistu puuttumaan tilanteeseen. Iranilla on ydinaseita (joista on valehdellut).
Ei tämä tilanne tullut yllätyksenä kenellekään, ajankohta vain oli auki.
Mitä te vassarinpaskat olette ikinä saaneet elämässänne aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen, perheen, pari yliopistotutkintoa, paljon enemmän rahaa kuin sinä.
Noin ensialkuun.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuota paloa kukaan muukaan pysty sammuttamaan jos ei USA onnistu puuttumaan tilanteeseen. Iranilla on ydinaseita (joista on valehdellut).
Ei tämä tilanne tullut yllätyksenä kenellekään, ajankohta vain oli auki.
Trumpia kannattava uskonnollinen äärioikeisto hihkuu ja hyppii muna pystyssä. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta lopettaa noita bileitä.
Aloittikin sitten 3 maailmansodan siunaamalla Isrselin iskut Iraniin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä sinä.
oranssi pelle on pihalla kuin lumiukko
Trump warns Iran to agree to a deal 'before there is nothing left'
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut oikealla jo ennen syntymääsi. Mutta mulla on myös sivistystä, koulutusta ja kykyä ajatella kokonaisuuksia. Hieno koti, upea perhe, hyvä työ. Eli kaikki mitä sinulla ei ole. Sinulla on tasan kaksi ajatusta; vassari tai sinä. AP
Trump on ajannut koko maailman kaaokseen.
Talous sakkaa kaikkialla ja Trump aiheuttaa mellakoita ja terroristi-iskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä sinä.
Veikkaan, että on saanut ostettua lähiöräkälän mainoshupparin ja CV:ssä pari lähestymiskieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Trump warns Iran to agree to a deal 'before there is nothing left'
aivan, nyt Iranilla ei ole mitään syytä mihinkään "diiliin", Israel ryssi tämänkin taas kerran
Vihaako vasemmisto niin paljon trumpia, että ennemmin ottaa vastaan ydinsodan?
Tuskin trumppi ihan oman päänsä mukaan puhuu, eiköhän siellä ole sotilasasiantuntijoita ym taustalla, myös Euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut oikealla jo ennen syntymääsi. Mutta mulla on myös sivistystä, koulutusta ja kykyä ajatella kokonaisuuksia. Hieno koti, upea perhe, hyvä työ. Eli kaikki mitä sinulla ei ole. Sinulla on tasan kaksi ajatusta; vassari tai sinä. AP
Tätä nykyistä ilmapiiriä minäkin ihmettelen. Olen ollut aina selvästi oikealla kalleellaan, mutta jos mainitsee mitään oikeasti sivistynyttä tai tieteeseen perustuvaa, niin per s uhedelmä suurin piirtein sylkee päälle.
Vain järjenjuoksultaan sellaiset kuin jenkit ovat voineet valita narsistisen täyspellen presidentikseen.