Mitä teet jos sinua vastaan tulee ihminen, johon olet laittanut välit poikki?
Muutaman kerran on tullut tämmöinen hämäävä tilanne. Välit on mennyt ystävään ja on yhdessä sovittu, että parempi jos ei nähdä enää. Asutaan samassa kaupungissa ja ollaan kohdattu sattumalta silloin tällöin. Välit on todella poikki, ei mitään yhteyttä pidetty. Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia kun kohdataan esim. hiljaisessa pienessä putiikissa jossa ei vaan voi väistyä sivummalle kun huomaa toisen? Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Olen kai vainoharhainen mutta asia vaivaa niin paljon, että en pysty käymään asioilla ellen vilkuile salaa ympärilleni onko kyseinen ihminen lähettyvillä jotta voin tarvittaessa häipyä näköpiiristä.
Kommentit (3)
Enpä osaa vastata, sillä olen liki nelikymppinen, enkä ole koskaan, kertakaan elämäni aikana laittanut välejä poikki toiseen ihmiseen. Miksi ihmeessä välit pitää laittaa pokki??? Eikö riitä, että ei vain pidä yhteyttä toiseen ihmiseen??
Jos ihminen, joka on minua loukannut tulee minua vastaan, niin tervehdin häntä, mutta en jää hänen kanssaan juttelemaan.
Minäkin siis suosittelen, että selvität itsesi kanssa omat luurankosi. Elämäsi on sangen vaikeaa.
Ensinnäkin, kenellä normaalilla ihmisellä menee välit tuohon malliin useammankin ystävän kanssa?! Ja toiseksi, miksi helvetissä pitäisi tehdä jotain, teet ostoksesi ja häivyt sieltä putiikista. Mitä muutakaan voit, jos on kerran välit niin poikki?