Mitkä lähivuosilta tutut ilmiöt on jo unohdettu?
Itsellä tulee mieleen esim. fibromyalgia, matala ferritiini ja hometaloista ollut myös vähemmän juttuja. Vai enkö ole enää vain törmännyt näihin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jojot
Siis ne lelut? Totta! Ja hyppiikö lapset enää vistiä? Olihan se visti, se missä hypittiin kuminauhan päälle eri tavoin, kaikilla hyppytyyleillä oli oma nimikin omalle lapselle olen opettanut muutamia lapsuuteni leikkejä, mutta vistiä en ole muistanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jojot
Siis ne lelut? Totta! Ja hyppiikö lapset enää vistiä? Olihan se visti, se missä hypittiin kuminauhan päälle eri tavoin, kaikilla hyppytyyleillä oli oma nimikin omalle lapselle olen opettanut muutamia lapsuuteni leikkejä, mutta vistiä en ole muistanut!
Joo, ne lelut. Muistan myös tuon vistin.
Voi että, kun voisinkin unohtaa matalan ferritiinin...
Kolme kahvipakettia kympillä ja tai 5 fazerin suklaalevyä kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jojot
Twistiä hypittiin semmoinen 35 vuotta sitten.
Että ei nyt ihan tämän ketjun asia.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kahvipakettia kympillä ja tai 5 fazerin suklaalevyä kympillä.
Nyt voi tarjouksesta saada kaksi jotain kultakatriinaa kympillä. Juhlamokka maksaa itsessään kympin.
Suklaat on 3 levyä/12 e.
Sitäniin lapsiin kohdistuvaa tuotanoin kun ei saa sanoa kun noi ulkomaalaiset harrastaa ympäri euroopan.