Olen lihaksikas ja itsestäni huoltapitävä 34v mies
Törmään samaan asiaan jatkuvasti. Esineellistämiseen. Miksei naiset tajua, etten käy salilla enkä pukeudu heitä varten? Teen sen ainoastaan itseni vuoksi ja siksi, että minulle tulee itsevarmempi olo.
En uskalla käydä enää lenkillä metsäpolulla, koska voin kohdata siellä naisen. Naiset pelottavat, koska heidän katseestaan huomaa mitä he ajattelevat. He riisuvat minut silmillään. En koe olevani turvassa. Koen seksuaalisuuden rumimman puolen. Koen olevani esine jolle voi tehdä mitä vain.
Nähkää naiset minut sellaisena kuin olen. Ihmisenä jolla on tunteet ja persoona. En ole bimbo enkä pelkkä lihaskimppu. En halua olla teidän fantasioittenne kohde.
Kommentit (30)
En naisena voi sille mitään, että treenattu mieskeho nostaa hormonit pintaan. Miesten pitäisi olla varovaisempia, miten pukeutuvat ja missä iltaisin liikkuvat. Suosittelen, että käytät arabimiesten kaapua ja iltaisin turvallisuuden vuoksi liikut vain äitisi tai mummosi tai jonkun tätisi seurassa. Saat syyttää itseäsi, jos kuljet yksin iltaisin tiukoissa salitrikoissa. Silloin en pysty pitämään sormiani erossa sinun herkullisesta🍑
Silti tuut inisee vauvapalstalle missä suurin osa on naisia.
Ja vinkkinä, mua evvk sinä tai sun ulkonäkö. Ei kannata luulla itsestään liikoja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Silti tuut inisee vauvapalstalle missä suurin osa on naisia.
Ja vinkkinä, mua evvk sinä tai sun ulkonäkö. Ei kannata luulla itsestään liikoja 🤣
Olet paha nainen!
Hyvännäköisyys ei auta, jos on itsekeskeinen ja omahyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisyys ei auta, jos on itsekeskeinen ja omahyväinen.
Auta mihin? Siihen ettei minua ahdisteltaisi ja pidettäisi seksiobjektina.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, et ole fantasioideni kohde. Arvostan salilla tehtyä työtä, mutta liika on liikaa. En itse taikaiskusta haluaisi treenatun näköistä kroppaa, pidän enemmän luonnollisemmista.
Jos olisit mukava työkaverini, olisin sinulle takaisin mukava. Monesti hyvännäköiset ja itsevarmat ihmiset ovat mukavia, heillä ei ole tarvetta lytätä muita, kun ovat jo valmiiksi muiden yläpuolella noin niin kuin.
Sinä sen sijaan tekstisi perusteella et ole mukava.
Ketä AP lyttäsi? Naisia jotka ahdistelevat?
Noin se menee. Sukupuolesta riippumatta. Hyvännäköiset saavat huomiota. Myös sitä ei toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Salilihakset yök.
Suomitantta yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttavat kilpaa. Tässä nähdään tasa-arvo. Miehiä saa esineellistää. Naisia ei.
Näin se valitettavasti menee. On tasa-arvoa ja sitten on tasa-arvoa.
Ei tasa-arvo tule koskaan toteutumaan. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia fyysisesti ja henkisesti.
Näin se valitettavasti menee. On tasa-arvoa ja sitten on tasa-arvoa.