Mitä feikkiä oot karistanut itsestäs vuosien varrella??
Mä en meikkaa enää ollenkaan. Edes töihin. Ja feikkikamut jäi.
N40
Kommentit (23)
Ainoa mikä tulee mieleen on meikki.
Hiusvärit lähtivät kun niihin tuli sisällysluettelo ja huomasi miten paljon myrkkyjä niissä on.
Oon nyt jo aika naturelli. En värjää hiuksia, en paljon meikkaile, ei mitään lisäkkeitä... Ei edes push uppeja xD Nuori olen. En vaan jaksa tuollaista nyt.
Hiusten vaalentaminen ja push-up liivit. Keski-ikään kun pääsee niin hiostaa niin että ei ikinä enää
Tarpeen sopeutua keskiluokkaiseen häkkiin. Hippi on hippi ja karautti tien päälle kun asuntolaina ja perhe olivat valmiit. Säännöllinen työ ja viiden viikon loma vuodessa kuulostavat nyt ihan vankilalta. N46
Vierailija kirjoitti:
Hiusten vaalentaminen ja push-up liivit. Keski-ikään kun pääsee niin hiostaa niin että ei ikinä enää
hiostaa?
Olen tahallaan keksinyt tarinoita itsestäni. Hauska seurata miten ne kulkee porukasta toiseen ja lopulta takaisin.
Kaikki on minussa aitoa, paitsi töissä hymy
-aspa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiostaa?
No on myös tullut kiloja ja keski-iässä naisia alkaa hikoiluttaa.. siihen sitten tekokuituiset push upit, täysin mahdoton yhtälö
Feikkikaverit olen karistanut elämästä.
Epäkypsät ja alhaiset feikkikaverit
Ainoat, mitkä minussa on aitoa niin hymy ja meikki.
Vierailija kirjoitti:
Epäkypsät ja alhaiset feikkikaverit
K-pää työnantajat.
En käy enää suihkussa, feikkiä valella itseään vedellä saati sitten pesuaineilla. Kaikki ihon luontaiset, hyvät öljyt peseytyvät pois samalla. Kesällä käyn silloin tällöin uimassa järvessä, se riittäköön.
Dödön jätin pois, en halua syöpää.
Hampaita en myöskään enää harjaa. Jos jotain tarttuu hammasväleihin, voin poistaa sen tikulla.
Työkaveri vinoili joskus "parrasta", kun en enää poista ihokarvoja ja leukaan ja huulen yläpuolelle kasvaa yksittäisiä pitkiä tummia jouhia. Valitin pomolle. Ja nainen siis olen.
En myöskään jaksa mitään pokkurointia enää, vaan vastaan aina suoraan ja rehellisesti, jos jotain kysytään. Se on kysyjän vastuulla, haluaako kuulla totuuden vai ei. Ei minun.
Homobaarit. Baarit täynnä feikkihomomiehiä. Voiko feikimpää olla kuin hetero, joka feikkaa homoa.
Vierailija kirjoitti:
Homobaarit. Baarit täynnä feikkihomomiehiä. Voiko feikimpää olla kuin hetero, joka feikkaa homoa.
Ta lesbo, joka feikkaa naista, vaikka oikeasti tuntee olevansa mies partoineen päivineen.
Työnantajat, jotka feikkaa mukavaa, vaikka oikeasti ovat kieroja ja lieroja.
Kaiken. Edes töissä en viitsi esittää enää mitään, saattaa olla, että siitä on uralle haittaa, mutta en välitä enää.
ei muss oo mitään feikkiä