Kesä ja 40v ikää,elämä ohi? Ei kiinnosta festarit, ei kiinnosta muut kesätapahtuman
Teininä ja parikymppisenä oikein odotti bileitä ja tapahtumia. Nyt tietää ettei se elämää paremmaksi tee.
Mitä enää on odottaa?
Kahden teinin äiti 40v
Kommentit (61)
Hyppää pyörän selkään ja mukava lenkki. Pysähdys jäätelökioskille 👍
Tuntuu noin 40 olevan vedenjakajaikä. Joitakin kiinnostaa, toisia ei. Itse olen kiinnostuneiden puolella mutta monet kaverit ei ole.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis hukannut itsesi lapsien myötä. Mieti mitä puuhailisit, jos sinulla ei olisi lapsia. Mitkä asiat kiinnostavat? Aloita siitä.
Viinaa, miehiä, bileitä, joskus humeita. Ajoittain suonensisäisesti. Ei enää, noloa keski-ikäselle
Ap
Noita asioita puuhailisit jos ei olisi lapsia?! Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuppi kahvia ja hyvä kirja, ja mene parvekkeelle/pihalle istumaan!
Kuuntelemaan kuinka monikulttuurisuus raikaa pihalla.
Oletko eronnut? Oletpa tai et, uusi panokaveri piristää kummasti. Minulla ainakin kävi niin.
N44
Vierailija kirjoitti:
Ennen lähdettiin bileisiin taksilla ja tehtiin lenkki kaupungilla pysähdellen terasseilla.
Nyt pyörä, tie ja jäätelö... Kauas on tultu ja kauemmas vain mennään.
Huor...a meikit päälle ja rahastamaan saat jännitystä elämään, ehkä liikaakin jos sattuu se ?
Vierailija kirjoitti:
Eilekin otin nukahtamislääkkeen jo klo 20.00 kun oli niin tylsää. Taitaa sama olla edessä tänään.
Ap
Oliko myös painopeitto, paniikkihäiriölääke, korvatulpat ja unimaski?
Kiinnostaisi mutta ei löydy kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on 60-vuotiaiden harrastus.
Olen 50 ukko ja vauvapalstan jututkin viihdyttää. Tenavat on jo aikuisia ja oman perheen kanssa.
Maailmassa on miljardeja ihmisiä, jotka tekisivät miät tahansa tylsän ja puuduttavan elämän eteen.
Puhut festareista? Aikuinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko eronnut? Oletpa tai et, uusi panokaveri piristää kummasti. Minulla ainakin kävi niin.
N44
Harva 40-vuotias nainen on enää seksuaalisesti aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on 60-vuotiaiden harrastus.
Jos vain lonkat ja polvet kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Hullulta kuulostaa, mutta tylsyys on usein merkki siitä, että kaikki on hyvin.
Vähän liiankin hyvin... Mitä jos Suomeen syntyy jokin kriisi? Nämä ihmiset ovat varmaan sitten peukalo suussa ihmettelemässä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis hukannut itsesi lapsien myötä. Mieti mitä puuhailisit, jos sinulla ei olisi lapsia. Mitkä asiat kiinnostavat? Aloita siitä.
Viinaa, miehiä, bileitä, joskus humeita. Ajoittain suonensisäisesti. Ei enää, noloa keski-ikäselle
Ap
Noita asioita puuhailisit jos ei olisi lapsia?! Ok.
Noita asioita tein ennen kuin tapasin nykyisen aviomieheni.
Nyt olen kai Hukassa, kun lapset teinejä.
Voisi mennä ja tulla, mutta kuitenkin joku rajoitus on päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on miljardeja ihmisiä, jotka tekisivät miät tahansa tylsän ja puuduttavan elämän eteen.
Niin ja sitten jankataan olenko minä ainoa, itsesääliluuserit teillä on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitä. Elämä alkaa 75 -vuotiaana.
Aika monella elämä loppuu 75-vuotiaana. Ja jos ei lopu niin on jossain hoivalaitoksessa.
Treenaa Valhalla Challengeen.