Onneksi valitsin varakkaan puolison jolla on kesämökki
Luksusmökki järven rannalla😍 Mites teidän juhannus?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä köyhillä on mökkejä, varakkailla on muutakin tekemistä.
Juuri tänään lehdessä juttu otsikolla: mikä erottaa rikkaan mökinomistajan köyhästä mökittömästä. Vastaus: 150 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitä? 😂 Kaikkihan on mökillä juhannuksena. Kaupungit hiljenee ja liikkeet suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään lehdessä juttu otsikolla: mikä erottaa rikkaan mökinomistajan köyhästä mökittömästä. Vastaus: 150 000 euroa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6e089c9f-584f-4cdd-89ac-481984f94…
tyypillinen nainen
Itellä kans iso kakskerroksinen mökki ison järven rannalla,puol kilsaa omaa rantaviivaa eikä naapureita 👍🏻
Onko se oma mökki ylipäätään onni? Hirveästi vaivaa, kuluja, huolta, matkustusta yms. Veikkaan, että moni mökinomistaja olisi onnellinen jos moisesta riesasta pääsisi eroon. Mutta kun on 200k velkarahaa kiinni, niin pakko on viettää siellä kaikki vapaa-aika ja teeskennellä onnellista.
Eli et saa erossa mitään. Parempi olla ihan itsellä se mökki.
Miltä tuntuu elää puolison kautta, kun itselläsi ei ole mitään? Itse en kehtaisi keulia sillä mitä jollakin toisella on.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annettavaa sinulla on varakkaalle puolisolle? Lokkeilun taito?
Samat teesit siinä pätee kuin missä tahansa parinvalinnassa. Naisilla pääoma ilmenee ulkonäössä, vartalossa ja iässä. Miehillä rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen varakas. Ei tarvitse myydä pillua kesämökin käyttöoikeutta vastaan ja laskeskella, milloin pinnallinen ja typerä mies kyllästyy ja vaihtaa muijaa 😂
Ap, lopeta naisen esittäminen. Se ei mene läpi. Naisten elämä ei pyöri kyrväkkäiden ympärillä.
voi kuule,kyllä noita tyrkkyjä onnenonkioita riittää. älä ole naiivi
Vierailija kirjoitti:
Onko se oma mökki ylipäätään onni? Hirveästi vaivaa, kuluja, huolta, matkustusta yms. Veikkaan, että moni mökinomistaja olisi onnellinen jos moisesta riesasta pääsisi eroon. Mutta kun on 200k velkarahaa kiinni, niin pakko on viettää siellä kaikki vapaa-aika ja teeskennellä onnellista.
Aika harva mökki noin kallis on ja monet niistä on kokonaan maksettuja aikoja sitten. Menee perintönä samassa suvussa.
Minunkin täti nai rikkaan yrittäjämiehen. Sai lapsen ja mies kuoli aika pian sen jälkeen. Sai omakotitalon, kesämökin ja myöhemmin myös osti sijoitusasuntoja. Eikä ole enää miestä riesana kun voi sairauseläkkeellä maata
Kiva, kun kerroit. Tuun miehesi luxusmökille tyhjiä käsiä heilutellen ja nälkäisenä ja janoisena. Yösijan tarvitsen pariksi viikoksi.
Miehellä mökki, mutta en todellakaan lähde viettämään Juhannusta millekään mökille. Onneksi se on saaressa niin voi vedota merenkäyntiin. En vaan viihdy millään mökillä kökkimässä. Ei mökeillä ole mitään tekemistä. Kotona on kaikki tavarat ja pääsee jonnekin kun haluaa.
Ja olen tätä mieltä mistä tahansa mökistä riippumatta mökin hienouksista ja varustelusta. Kusinen mökki on persiistä kaikin puolin ja hieno vastaa kotia, en näe mitään syytä lähteä kumpaankaan.
Mut on niitäkin kun kuolee ja omaiset jää ihmettelemään velkamäärää. Niistä taloista ja mökeistä on kuluja ja menoja veroja tiemaksuja. Sen päälle sähkö vesi kuin korjaukset. Ellei vuokraa mökkiä. Venekin pitää hoitaa nostaa ylös talveksi . Lämmityskulut. Nuohous kulut. Ei se nyt vaan pelkkää päivänpaistetta ole. Mutta kyllä nainen voi omistaa oman asunnon kuin mökin ! Auton kuin Espanjan turkin asunnon. Moni omistaa Kreikasta joku Virosta. Naiset. Ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä mökki, mutta en todellakaan lähde viettämään Juhannusta millekään mökille. Onneksi se on saaressa niin voi vedota merenkäyntiin. En vaan viihdy millään mökillä kökkimässä. Ei mökeillä ole mitään tekemistä. Kotona on kaikki tavarat ja pääsee jonnekin kun haluaa.
Ja olen tätä mieltä mistä tahansa mökistä riippumatta mökin hienouksista ja varustelusta. Kusinen mökki on persiistä kaikin puolin ja hieno vastaa kotia, en näe mitään syytä lähteä kumpaankaan.
Saarimökki kuulostaa aika kamalalta. Pitää olla perinteinen järvenrantatontti että viihtyy ja voi rauhassa uida ilman kovaa merenkäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Mut on niitäkin kun kuolee ja omaiset jää ihmettelemään velkamäärää. Niistä taloista ja mökeistä on kuluja ja menoja veroja tiemaksuja. Sen päälle sähkö vesi kuin korjaukset. Ellei vuokraa mökkiä. Venekin pitää hoitaa nostaa ylös talveksi . Lämmityskulut. Nuohous kulut. Ei se nyt vaan pelkkää päivänpaistetta ole. Mutta kyllä nainen voi omistaa oman asunnon kuin mökin ! Auton kuin Espanjan turkin asunnon. Moni omistaa Kreikasta joku Virosta. Naiset. Ihan itse.
Sen takia niitä mökkejä onkin nillä joilla siihen on varaa. Jos ei ole varaa niin sitten on vaan velkaa.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat...
Haluaisin mennä mökille juhannukseksi, mutta en luksusmökille. En edes tiedä mikä se tai mitä siellä olisi tarkoitus tehdä. Mulle mökkeily on tapa päästä pois liian helposta laiskasta elämästä, internetin ja television ulottumattomiin, kauas modernista elämästä jossa kaikki tapahtuu nappia painamalla. Kun on vähän tylsää ja asioiden eteen joutuu tekemään jotain, nauttii pienistäkin asioista eri tavalla kuin arjessa. Se on itselleni mökkeilyn tai esimerkiksi eräretkeilynkin ydin.
Pidän mökkeilystä, mutta luksusmökkeily ei olisi minua varten. Jos olisi rahaa, luksusmökkeilyn sijaan matkustaisin mieluummin viikonloppulomalle johonkin kivaan kaupunkiin Suomessa tai Euroopassa (junalla), yöpyisin boutique-hotellissa, pukeutuisin kauniisti, söisin hyvissä ravintoloissa, kävisin taidenäyttelyissä tai museoissa. Mökillä etsin ihan erilaista tunnelmaa. Mökkeilyyn kuuluu erottamattomasti esim. sähköttömyys, kantovesi, vanhat rikkinäiset vaatteet, ulkohuussi ja ylipäänsä se, että siellä ei ole kaikkia (mieluiten ei mitään) modernin elämän mukavuuksia ja arjen helpotuksia käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennä mökille juhannukseksi, mutta en luksusmökille. En edes tiedä mikä se tai mitä siellä olisi tarkoitus tehdä. Mulle mökkeily on tapa päästä pois liian helposta laiskasta elämästä, internetin ja television ulottumattomiin, kauas modernista elämästä jossa kaikki tapahtuu nappia painamalla. Kun on vähän tylsää ja asioiden eteen joutuu tekemään jotain, nauttii pienistäkin asioista eri tavalla kuin arjessa. Se on itselleni mökkeilyn tai esimerkiksi eräretkeilynkin ydin.
Pidän mökkeilystä, mutta luksusmökkeily ei olisi minua varten. Jos olisi rahaa, luksusmökkeilyn sijaan matkustaisin mieluummin viikonloppulomalle johonkin kivaan kaupunkiin Suomessa tai Euroopassa (junalla), yöpyisin boutique-hotellissa, pukeutuisin kauniisti, söisin hyvissä ravintoloissa, kävisin taidenäyttelyissä tai museoissa. Mökillä etsin ihan erilaista tunnelmaa. Mökkeilyyn kuuluu erottamattomasti esim. sähköttömyys, kantovesi, vanhat rikkinäiset v
Tuollaisia vanhoja sähköttömiä mummonmökkejä löytyy pilkkahintaan. Luksusmökki tarkoittaa sähköjä, sisävessaa, erillinen saunarakennus ja isoa modernia taloa joka on silti järven rannalla. Ihmiset kaipaavat nykyään enemmän luksusta kuin ennen. Voihan sitä juhannusfestareillekin mennä telttailemaan mutta monet haluavat hotellimajoituksen.
Mä lahjoitin puolikkaani veljelle. Heh, hän maksaa kaiken ja mä saan käyttää mökkiä kun haluan.
Näinkin voi tehdä. Eikä tartte lainkaan myydä itseään.