Tajuatteko miten tyhmältä te näytätte syödessänne sitä jätskiä siinä kaupan edustalla, silmät seisoo päässä eikä kukaan sano mitään?
Kommentit (78)
Tajuatko, miten on vapauttavaa olla välittämättä muiden ajatuksista ja nauttia vain hetkestä. Vielä murrosiässä, kun stressasin turhista, elämä oli aika ankeaa.
Ainakin mulle on opetettu, ettei ruoka tms. suussa, saa puhua. :D
On muuten totta:
images.almatalent.fi/cx0,cy0,cw3000,ch1686,1442.5x811/https://assets.almatalent.fi/image/2012cefc-fa57-502b-88b9-be1b7c02f724
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, miten on vapauttavaa olla välittämättä muiden ajatuksista ja nauttia vain hetkestä. Vielä murrosiässä, kun stressasin turhista, elämä oli aika ankeaa.
Eli näytät idiootilta käytännössä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi on tapana järjestää esim bisneslounaita?
Luuletko että sinun mielipiteellä on mitään väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näytät idiootilta käytännössä koko ajan?
No, ainakaan tuo kirjoittaja ei pilaa elämäänsä sillä, että mitään ei voi tehdä, ettei vaan näyttäisi idiootilta.
Tämäkin aloitus kertoo miten paljon suomessa on mt ongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi on tapana järjestää esim bisneslounaita?
Bisneslounailla syödään suu tyhjäksi ennen kuin puhutaan. Ei vaan ahneita koko ajan.
Kauppojen edessä voisi olla aurinko-/sateenvarjolla varustettu pöytä ja tuoleja sen ympärillä niin saisi istualtaan nauttia jäätelönsä. Tosin ihan ilman kenellekään mitään puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen edessä voisi olla aurinko-/sateenvarjolla varustettu pöytä ja tuoleja sen ympärillä niin saisi istualtaan nauttia jäätelönsä. Tosin ihan ilman kenellekään mitään puhumatta.
Joissakin pienemmissä kaupoissa on. Itse kyllä vien herkut mieluiten kotiin. Ei ne autossa sula, ja kotona voi joko lukea samalla jotain kivaa, tai katsoa jotain kivaa.
Syöminen ja puhuminen samaan aikaan on rasittavaa. Niin kuin jotkut bisneslounaatkin. Argh, haluan syödä rauhassa, myös jäätelöni. Puhun sitten, kun mulla on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
On muuten totta:
images.almatalent.fi/cx0,cy0,cw3000,ch1686,1442.5x811/https://assets.almatalent.fi/image/2012cefc-fa57-502b-88b9-be1b7c02f724
Olis kuva ollut parempi kun siinä olisi ollut pikinit päällä naiset nauttimassa kolmen kaverin jäätelön kanssa. Tai vaikka ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
No vaan ihana nautinto, tosin onnellisuus ja nautinto ei nyt ole muodissa.
Vai ei monestikko olemme olleet jo maailman onnellsimmat
Missä jäätelökioskilta ostetun jätskin saa syödä?
Vierailija kirjoitti:
Missä jäätelökioskilta ostetun jätskin saa syödä?
Nurkassa naama seinään päin, ettei vain kukaan näe.
Meen nuolee mun jätskii, nuolen sitä pitkin vedoin ja hitaasti
En välitä miltä näytän, koska mulla on jäätelö 😋
No enpä juuri koe tarvetta todistaa älykkyyttäni AP:n kaltaisille ihmisille.
Anna ihmisten syödä jäätelönsä miten haluavat senkin pöljäpertti.