Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissamme asuu LÄSKI!!! Hyi helvetti!

Vierailija
24.03.2007 |

Siellä se on yksin kotonaan, ja varmaan syö nytkin. AInakin jos koko perhe yritämme lasien avulla kuunnella seinien läpi, niin ihan kuin sieltä kuuluisi jatkuvaa rouskutusta!

Meidän perheestä kukaan ei pysty enää syömään, kun on ruokahalu mennyt, kun me vaan tiedetään että se läski on siellä kämpässään. Me ei myöskään pystytä nukkumaan, kun se läski varmaan kuorsaa omassa sängyssään niin että leuka tytisee, hyi yök!

Mä en tajuu miten joku kehtaa olla läski omassa kämpässään? Eikö ne tajua, että ne saattaa pahasti häiritä naapuriensa elämää?

Että meillä on vaikeeta tän asian kanssa, kämpänkin arvo on jo varmasti laskenut!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suunnalla missä asumme asuu myös aikas moisia rasvakaloja. Äitejä, jotka työntelevät vesipäisiä kläppejään tonnireisillä muaahahahaha Si ne kiukuttelee äijilleen et pitää saada kaupasta lisää suklaata kun reidet alkaa tyhjeneen...

Vierailija
2/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olemme huomanneet, että saman kerroksen yh-äiti (ei seinänaapuri) on huolestuttavasti pönäköitynyt keskivartalon kohdalta, eli kohta saatamme olla siinä tilanteessa, että rapussamme asuu läski. Todennäköisesti joudumme myymään asunnon, ennen kuin mamma kovasti pönäköityy, ettei jää luu käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isännöitsijät suhtautuvat hyllyvään läskiin taloyhtiöissä.

Vierailija
4/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän kuluttaa rappusia ja lattiapintaa.. Eikun eihän ne käytäkkään rappusia vaan hissiä!

Vierailija
5/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän naapuriläski sentää pysyttelee lähinnä sisätiloissa. Me ollaan opeteltu sen ulkonaliikkumisajat, että osataan olla ovisilmässä vahtimassa millasia ruokasäkkejä se milloinkin rahtaa kotiinsa. Ja hyi että meillä menee ruokahalu.

Mies vahingossa kerran kuvitteli sen läskin alasti, ja meillä ei ollu seksiä kolmeen kuukauteen, kun meni halutkin!

Voittekste kuvitella?

Tää on niin ahistavaa!

Vierailija
6/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin kertomaan tuosta asiasta. Ovat varmaan kiinnostuneita kuulemaan, että nää läskin asuvan jossain. Yleensä läski on ihan hengetöntä ainetta eikä asu yhtikäs missään. Läski on sellaista valkoista ainetta, jota on kaikissa elukoissa ja ihmisissä, sinussakin. Läski ei itsekseen asu eikä tee mitään muutakaan.

Vierailija
7/12 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ikävää jos naapurissa asuisi ihminen, joka näkee läskin asuvan ja tekevän sitä sun tätä.

Vierailija
8/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä noin niin ku oikeesti kamalaa katteltavaa kun ihmiset ei pidä itsestään yhtään huolta. Varsinkin usein naisissa törmää siihen et kun on oltu hoikkia ja alettu seurusteleen niin naisista tulee TODELLA usein sen jälkeen ihan välinpitämättömiä. Vedetään laardia, ei meikata, tukka paskasena kuljetaan. Kotona vedetään xxxl paita ja verkkarit jalassa. Ketä helvetin äijää sellanen voi kiinnostaa :) :) :) Kiloja senkun tulee vaan... HUH HUH!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi ilmeisesti pani päiviltä yhden kersoistaan. Meni kyllä onnettomuuden piikkiin, mutta mä tiedän paremmin...

Vierailija
10/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa läskin alapuolella asuvan huolta. On varmasti tullut valvottua monta yötä ja mietittyä kestävätkö talon rakenteet. Ettei läjähdä läski yöllä niskaan!

Vakava ongelmahan tämä on. Itse olen soittanut kaikkiin kaupunkimme pitserioihin ja kieltänyt kuljettamasta kotiin talomme läskin osoitteeseen. Näin yritän varjella meitä kaikkia edes vähän. En voi estää tietenkään häntä itse hakemasta pitsaa tai Mäkkäri-annosta, mutta saapahan edes vähän hyötyliikuntaa. Läski on sairautta!!!

Vierailija
11/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kyllä olen hoikka ja kaunis ainakin mieheni mielestä. Kerroin vaan valitettavaa tosiasiaa :)

Vierailija
12/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset arvostaa sisäistä ja toiset ulkoista kauneutta. Sekin on vaan valitettava tosiasia, että kauniit tietävät itsekkin olevansa kauniita ja ovat siksi täysiä kusipäitä heh! :) Sama muuten pätee miehissä komeudesta! Hyvä me kusipäät anorektikot hih ;)