Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus kokenut jonkun toisen ihmisen salaisuuden niin raskaaksi, että sen pitäminen tuntui vaikealta?

Vierailija
12.06.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olen saattanut kertoa sen eteenpäin anonyymisti. Esim yksi kaverini pettää puolisoaan, spekuloin asiaa hänelle tuntemattomien kavereideni kanssa.

Vierailija
2/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. (Miespuolinen) Ystäväni pyysi minua viemään hänet hotellista kotiin. Oli jonkun naisen kanssa siellä pettänyt puolisoaan. Tämä ystäväni puoliso on vuosien varrella tullut myös minun ystäväkseni ja tuntui inhottavalta pitää tätä salaisuutta.

Vierailija
4/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja kun minulle kerrotaan luottamuksellisia asioita en juorua niitä eteenpäin.

Itse en tunne yhtään naista joka osaisi pitää salaisuuden tai asian mikä on hänelle kerrottu luottamuksella omana tietonaan kun se on aivan pakko juoruta eteenpäin. Tästä syytä en luota yhteenkään naiseen niin paljoa että kertoisin hänelle asioita josta voi tulla ongelmia minulle kun parisuhteessakin naisen on aivan pakko juoruta puolison asiat ystävilleen ja ne taas juoruaa ne eteenpäin ja hetken päästä se asia minkä olet itse sanonut luottamuksella on koko kaupungin tiedossa. Edes salassapitosopimus ei estä naista juoruamasta asioita eteenpäin

Vierailija
5/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja kun minulle kerrotaan luottamuksellisia asioita en juorua niitä eteenpäin.

Itse en tunne yhtään naista joka osaisi pitää salaisuuden tai asian mikä on hänelle kerrottu luottamuksella omana tietonaan kun se on aivan pakko juoruta eteenpäin. Tästä syytä en luota yhteenkään naiseen niin paljoa että kertoisin hänelle asioita josta voi tulla ongelmia minulle kun parisuhteessakin naisen on aivan pakko juoruta puolison asiat ystävilleen ja ne taas juoruaa ne eteenpäin ja hetken päästä se asia minkä olet itse sanonut luottamuksella on koko kaupungin tiedossa. Edes salassapitosopimus ei estä naista juoruamasta asioita eteenpäin

Minulla kyllä lähtisi puoliso vaihtoon, jos ei parisuhteessa pysty yksityisiä asioita pitämään yksityisinä.

Vierailija
6/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eikä minulle kannata edes kertoa, kun tykkään juoruilemisesta. Kaikki muutkin tykkää. 

Tai no toivon, oikeasti ettei mitään tosi pahaa kukaan tulisi paljastamaan, koska luulevat heti minun sitten asiasta juorunneen, vaikka olisin juuri sillä kerralla pitänyt turpani rullalla.

Vaikea dilemma.

Vierailija
7/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä kun joku yhteisissä illan vietoissa joko kaveri -tai työporukan pettää puolisoaan. Sitten sitä salaisuutta pitää säilyttää vaikka lähes aina se petetty on parempi tyyppi.

Vierailija
8/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen, jos joku elää muutetulla nimellä julkisuudessa paljon olleen tapauksen jäljiltä? Se on inhottavaa. En kyllä ehkä edes uskonut.

Vierailija
9/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sitä kun joku yhteisissä illan vietoissa joko kaveri -tai työporukan pettää puolisoaan. Sitten sitä salaisuutta pitää säilyttää vaikka lähes aina se petetty on parempi tyyppi.

Eikä pidä.

Olen ollut niin konservatiivinen, että sanon siinä paikassa ettei tuo tuollainen sovi lainkaan. Vaikka olisi vaan sylissä muka kyhjätty.

Eivät minun nähteni ole kehdanneet ainakaan.

Vierailija
10/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä lähtisi puoliso vaihtoon, jos ei parisuhteessa pysty yksityisiä asioita pitämään yksityisinä.

Juu niin olen minäkin pistänyt vaihtoon. Ärsyttävintä on se kun olen jättänyt nämä naiset niin alkaa aina se valehtelu että minä kyllä muutun emmekö voisi vielä yrittää eikä ne ole vielä kertaakaan ymmärtänyt sitä että kun se luottamus menee niin se menee ja sitä on äärimmäisen hankala saada takaisin ainakin minulta. Valehtelusta on sama homma jos minulle jää kiinni pienestäkin valkoisesta valheesta alan epäilemään kaikkea sen valehtelijan puheita enkä todellakaan kykene luottamaan hänen puheisiin

Vierailija
11/22 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä.

Olen ollut niin konservatiivinen, että sanon siinä paikassa ettei tuo tuollainen sovi lainkaan. Vaikka olisi vaan sylissä muka kyhjätty.

Eivät minun nähteni ole kehdanneet ainakaan.

Sovinnainen luonne, enkä halua suurin surminkaan puuttua toisten asioihin. En edes haluaisi tietää, mutta jostain syystä kaikkien pitää juuri minulle kertoa.

Vierailija
12/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muistaakseni. Pitäisi olla kyse varsin vakavasta asiasta ennen kuin tuntuisi vaikealta pitää salaisuutta. Jostain todella vakavasta rikoksesta esimerkiksi.

Vierailija
13/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiset pitää aina käräyttää tavalla tai toisella. 

Vierailija
14/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen mieheni peliongelmaa salasin kaikilta, koska hän uhkasi tappaa itsensä jos kerron. Oli täyttä helvettiä kun kukaan ei tiennyt että mies tuhoaa kaiken ympäriltään. Lopulta otin eron koska en enää kestänyt. Kuulemma hän oli saanut sotkettua vanhempansa myöhemmin siihen paskaan ja pelasi niidenkin rahat. Eli etsi uudet uhrit.

Vierailija
15/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on sairas tarve kertoa kuulemansa luottamukselliset asiat eteenpäin. Ymmärrän sen perustunteen, koska jos kuulee jotakin todella erikoista tai muuten mieleen jäävää, haluaa sen toki vaistomaisesti jakaa. Mutta se tunne on voitettava, jos asia on luottamuksella esitetty. Tiedän että esim ystävääni on käytetty seksuaalisesti hyväksi. En kertoisi sitä ikinä kellekään eteenpäin. Mutta tiedän myös tyyppejä, jotka kertoisivat. Se mikä yleensä yhdistää näitä juoruajia on matala koulutus ja alhainen luokkastatus. En tiedä mistä se johtuu mutta niin vain on. Ehkä ilmiö sitten kääntyy toisinpäin kun mennään "korkeammalle": onhan esim liiallisten salaisuuksien verkosto ja puhumattomuus ongelmana monessa koulutetussa kodissa.

Vierailija
16/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta on osoittautunut ylivoimaiseksi, sitten vähän aikaa harmittaa.

Vierailija
17/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole puolisoiden välinen asia.

Vierailija
18/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kestänyt enää vaan levittelin kaikille.

Vierailija
19/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole puolisoiden välinen asia.

Ei. Jos se olisi, touhu olisi rehellistä ja läpinäkyvää. 

Vierailija
20/22 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää monivalintakyssät olisi? 

Mitä näistä saa?

Lahjakortin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan