Foodora-kuski seurasi perässä hotellin aulaan 😧
Olen yötä eräässä itsepalveluhotellissa jossa on ovikoodi. Ahdistaa kun joku foodorakuski seurasi perässä ja jäi aulaan, en tiedä miksi...Ei yrittänyt puhua mitään. Onko muille käynyt näin?
Jotenkin pelottavaa
Kommentit (61)
Villi veikkaus, että on tuomassa hotelliin ruokaa.
Ruokalähettien ahdisteluista on ollut mediassakin juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kun ei ole ravintolaa, sinne tilataan ruokaa. Oletko maalainen, ekaa kertaa ikinä Omenahotellissa? Se jäi näpyttelemään asiakkaan tietoja esiin. Tuo ovelle saakka jos on huoneen numero annettu.
Mutta tuo kuski ei näpytellyt mitään koodia vaan tuli samalla ovenavauksella perässäni, siksi mietityttää
Ap
Siis hänenkö olisi mielestäsi pitänyt sulkea ovi perässäsi ja sitten avata se uudestaan? Noinko sinä olisit tehnyt, jos joku olisi edelläsi mennyt ovesta sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kun ei ole ravintolaa, sinne tilataan ruokaa. Oletko maalainen, ekaa kertaa ikinä Omenahotellissa? Se jäi näpyttelemään asiakkaan tietoja esiin. Tuo ovelle saakka jos on huoneen numero annettu.
Mutta tuo kuski ei näpytellyt mitään koodia vaan tuli samalla ovenavauksella perässäni, siksi mietityttää
Ap
Siis hänenkö olisi mielestäsi pitänyt sulkea ovi perässäsi ja sitten avata se uudestaan? Noinko sinä olisit tehnyt, jos joku olisi edelläsi mennyt ovesta sisään?
Kyllä olisin tehny
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nuori ja kaunis.
En edes ole vaan pyöreähkö keski-ikäinen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä olisin tehny
Ap
Ok. No, normaalit ihmiset eivät kuitenkaan toimi niin. Sinun on nyt vain pystyttävä elämään sen asian kanssa.
En ole ikinä eläissäni tavannut ainoatakaan Foodora kuskia, joten ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä eläissäni tavannut ainoatakaan Foodora kuskia, joten ei ole tapahtunut.
Minä taas olen montakin. Pääkaupunkiseudulla ihan tavanomaista
Ja sitten ap heräsit lakanat mälleissä.
Mitään tällaista ei koskaan tapahtunut.
Toivottavasti ei satu mitään. Mutta, olkaa valppaita, ennakoikaa. Eli katsoo ympärille jo ennen kuin esim avaa oven. Voi sivusilmällä katsoa varjoja ja heijastuksia. Tietysti haluaisi uskoa että kaikki menee hyvin, mutta valitettavasti ei aina mene.
Vierailija kirjoitti:
Mitään tällaista ei koskaan tapahtunut.
Tänäänpä tapahtui
Ap
Mitäs jos lakkaat käyttämästä noita palveluja ja käyt itse hakemassa ruokasi kaupasta jos noin paljon pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos lakkaat käyttämästä noita palveluja ja käyt itse hakemassa ruokasi kaupasta jos noin paljon pelottaa?
En ole koskaan tilannut mitään Woltista enkä Foodorasta
Ap
Ap