Suurin salaisuutesi, mitä et voi paljastaa kenellekään?
Kommentit (31)
Kuinka huonossa kunnossa olen psyykkisesti.
Äänestin nuorena ensimmäisissä vaaleissa Vasemmistoliittoa. Sain niistä hyvät vibat... mutta en ollut mitenkään perehtynyt yhtään mihinkään. Sittemmin olen ollut viisaampi.
Olen tehnyt koko elämäni töitä mitä vihaan, kaksi eri ammattia. Ei voi julkisesti kuuluttaa.
Ketuttaa joka päivä ihan sikana. Onneksi olen elläinrakas.
Vierailija kirjoitti:
Kadun kun opiskelut jäivät,
Miksi sitä et voisi kenellekään kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Sama. On kyllä umpikamalaa.
Mukavan miehen maineessa ja aina kohtelias, mutta olen salaa persu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, puhun tästä kyllä ystäville välillä mutta koska heitä nähdessä olen aina aika hyväntuulinen, en usko että he ihan tajuavat miten pohjalla olen, tai ainakin olen ollut.
Olen oikeasti koulutettu mutta jotkut lukee luulotaudissa etten ole. Vaikenen .
Sain Bible Evankeliointi kokeista 10 pistettä university eikä kerrota muille. Älkää tekään. Juorutko. Kenellekään.
En pysty antamaan anteeksi niille jotka ryösti koiran kuin muuta.
No, älkäänyt herran jestas tuollaisia tänne kirjoitelko.
Lestadiolaiset on kironnut meitä , toki se on tapana heillä joten sinänsä ei salaisuus.
Että teen it Sarin ennemmin tai myöhemmin.
Älköön oikea vasen kätesi tietääkö mitä vasen oikea kätesi tekee.
Vierailija kirjoitti:
Lestadiolaiset on kironnut meitä , toki se on tapana heillä joten sinänsä ei salaisuus.
Mistä tiedät?
Mulla on kaksi arkaa salaisuutta. Toisen jaoin kerran parhaan ystävän kanssa. Tämä ei pitänyt sitä omana tietonaan vaan lipsautti sen kännissä ulos. Siinä meni se ystävyys. Kuitenkin myös oma vika oli se että kerroin tämän asian hänelle. Hän myöhemmin kertoi eräälle henkilölle - kuulin tästä vuosien päästä - että kyseinen tieto oli liikaa hänen hartioilleen. Ymmärrän. Niin se on ollut itsellekin.
No, mitä olen oppinut?
Sen että sen toisen aran salaisuuden kannan mukanani hautaan. Emme saa valita ristejä joita joudumme kantamaan.
Wise man once said nothing
Olen Mode.
Hihihi...