Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 13v tuli kotiin. Sitten päänsärky ja oksensi

Vierailija
12.06.2025 |

Jossain kylillä hilluttu kavereiden kanssa. Tunnin oli ollut kotona niin alkoi päänsärky.

Siitä vajaa tunti, niin oksensi kaikki ulos. Oksennus sinällään näytti ihan "normaalilta"

Oksentamisen jälkeen helpotti ja meni yöunille.

Mitäpä veikkaatte että mitä on kokeiltu?

Kovasti väitti ettei mitään mutta vaikea uskoa.

Että äkillinen vatsatauti tms...

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne eteni?

Vierailija
82/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä on tarkkailtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi tuon ikäisenä poikana migreeni ja jatkui pitkälle parikymppiseksi.

Viikottain repivää päänsärkyä ja oksentelua sen jälkeen. Ei ollut kivaa, voin sanoa.

Vierailija
84/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkovarmasti nikotiinipusseja, jotain karkin makuisia. Noissa on yli kymmenenkertainen määrä nikotiinia tupakkaan verrattuna. Tulen itsekkin huonovointiseksi vaikka olen joskus taannoin vetänyt vähintään puoli askia päivässä.

Yhdessä savukkeessa on 10-20 mg nikotiinia ja yhdessä nikotiinipussissa on 10-20 mg nikotiinia. Tämä kymmenkertainen määrä on urbaanilegenda. 

Yksittäinen savuke sisältää 10 mg nikotiinia, josta tupakoitsija vetää sisäänsä 13 mg. Siinä sulle legendaa...

Vierailija
85/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkovarmasti nikotiinipusseja, jotain karkin makuisia. Noissa on yli kymmenenkertainen määrä nikotiinia tupakkaan verrattuna. Tulen itsekkin huonovointiseksi vaikka olen joskus taannoin vetänyt vähintään puoli askia päivässä.

Yhdessä savukkeessa on 10-20 mg nikotiinia ja yhdessä nikotiinipussissa on 10-20 mg nikotiinia. Tämä kymmenkertainen määrä on urbaanilegenda. 

Yksittäinen savuke sisältää 10 mg nikotiinia, josta tupakoitsija vetää sisäänsä 13 mg. Siinä sulle legendaa...

*1-3mg

Vierailija
86/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen auringonpistos ja nestehukka.

Vierailija
87/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppamiehet ja gurut. Mutta ehkä ruokamyrkytys lievä. 

Vierailija
88/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapea

Vierailija
89/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko teidän naisten pikkusen rajoittaa tuota miesvihaa kun omasta pojastakin epäillään heti kaikkein pahinta eikä edes mietitä että olisiko vaikka sattunut jotain semmosta että olisi lyönyt päänsä josta saanut aivotärähdyksen joka selittäisi nuo oireet?

Kannattasko sun vähän rajottaa kun näet miesvihaa paikoissa joissa sitä ei ole?

On vain teinimenoa ja vanhempien realistista pohdintaa

No ei tuo mielestäni kovin kivaa eikä edes realistista ole heti pahinta pelätä. Eihän ap:n (mielikuvitus)lapsi ollut muuta kuin voinut pahoin ja oksentanut, voi olla vaikka syönyt jotain pilaantunutta tai mitä tahansa muuta kuin päihteitä. Päihtyneen oloinen ei kuitenkaan ollut, ap olisi varmasti maininnut jos olisi ollut.

- teinin vanhempi

Vierailija
90/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntänyt jotain myrkyllistä peräaukkoon? Sellaista on nyt liikkeellä

Vierailija
91/98 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpistos tai migreeni. 

Vierailija
92/98 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, onko syy selvinnyt? 

Vierailija
93/98 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni. Itselleni puhkesi täsmälleen saman ikäisenä ja juuri tähän samaan vuodenaikaan. 

M

Vierailija
94/98 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole selvinnyt. Oksentamisen jälkeen tosiaan sanoi että nyt on hyvä olo mutta päänsärky hiipi uudelleen, ei niin pahana.

Otettiin särkylääke uudestaan ja meni nukkumaan. Yön nukkui hyvin ja seuraavana päivänä kaikki ok.

Kotiin tullessaan ei ollut siis mitenkään sekava että olisi jotain vetänyt. Ei hajua tms.

Päänsärky, ja sitten oksensi kaikki mitä vatsassa oli.

Auringon pistos voisi myös olla, mutta pojalla oli lippis ja juonut kivennäisvettä pullollisen ulkona ollessaan joten sekään ei ihan täsmää.

Ap

Vierailija
95/98 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole selvinnyt. Oksentamisen jälkeen tosiaan sanoi että nyt on hyvä olo mutta päänsärky hiipi uudelleen, ei niin pahana.

Otettiin särkylääke uudestaan ja meni nukkumaan. Yön nukkui hyvin ja seuraavana päivänä kaikki ok.

Kotiin tullessaan ei ollut siis mitenkään sekava että olisi jotain vetänyt. Ei hajua tms.

Päänsärky, ja sitten oksensi kaikki mitä vatsassa oli.

Auringon pistos voisi myös olla, mutta pojalla oli lippis ja juonut kivennäisvettä pullollisen ulkona ollessaan joten sekään ei ihan täsmää.

Ap

Ei lippis ja yksi vesipullo mitään takaa. Itse olen saanut auringonpistoksen/lämpöhalvauksen kolme kertaa, vaikka päässä on ollut lippis ja olen juonut runsaasti vettä. Kuumuus on vaan ollut minulle liikaa. 

Vierailija
96/98 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on hengissä ja kotona. Jotain huonoa on oksennettu ulos.

Kaikki on hyvin. Leivo pojalle pullaa.

Vierailija
97/98 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisia ei ole näkynyt ja lapsi pystyy juomaan vettä, niin kaikki on hyvin. Laita karjalanpaisti hautumaan leivinuuniin.

Vierailija
98/98 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poliisia ei ole näkynyt ja lapsi pystyy juomaan vettä, niin kaikki on hyvin. Laita karjalanpaisti hautumaan leivinuuniin.

Tarvitaan vesikannu ja lasi lapsen pedin viereen. Laita kannuun pari raetta merisuolaa. Se on elektrolyytti ja neysteyttää tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme