Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa normaalia enemmän arvostaville.

Vierailija
12.06.2025 |

En ole materialisti. En omista asuntoani enkä ajattele rahaa. Olen nyt 58v ja elämäni on ollut mielekästä. Rahaa on tullut ja sitä on myös mennyt. Olen hetken lapsi. Pidän omasta elämäntyylistäni. Kysyisin teiltä ketkä arvostavat rahaa normaalia enemmän, mikä elämässäni ärsyttää? Vastaan jo ensimmäiseen kysymykseen. Kyllä, olen rahoittanut oman elämäntyylini paitsi n.7kk jolloin sain tukia. En pidä tätä ikääni nähden isona syntinä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä rahaa arvosta, mutta arvostan sitä turvallisuuden tunnetta, jonka saa, kun säästössä on rahaa, jos jotain tapahtuu. 

Oikeastaan ärsyttää se, että jotkut olettavat automaattisesti, että kaikissa hätätilanteissa yhteiskunta eli muut ihmiset elättävät heidät.

Odotahan kun saat jonkin syövän tai muun kuolemantaudin, olet kiitollinen yhteiskunnan tarjoamasta hoidosta 

Heh, täällä ei ole mikään toiminut optimaalisesti vuosikymmeniin. Jos minulla ei olisi ollut vakuutusta, olisin leikkausjonossa vieläkin. Jos minulla ei olisi ollut rahaa, olisin vasektomia jonossa vielä vähintäänkin kolme vuotta. 

Heh, eli vakuutusyhtiön rahat pelasti, mutta kuvittelet silti, että selviytymisesi oli omaa ansiotasi eiks je?

Vierailija
42/45 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa normaalia enemmän arvostava? Onko se joku työtön toimeentulotukilainen? Ainakin niille näyttää joku parikymppiäkin olevan jo iso asia, meikäläiselle ei tunnu missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa normaalia enemmän arvostava? Onko se joku työtön toimeentulotukilainen? Ainakin niille näyttää joku parikymppiäkin olevan jo iso asia, meikäläiselle ei tunnu missään.

Niin, kai siellä Keskon varastolla vasta satanen alkaa tuntua isolta rahalta.

Vierailija
44/45 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ärsytä. Sen sijaan ihmetyttää, miksei ns. hetkessä eläjällä ole mitään puskuria pahojen päivien varalle. Sellainen kun tulee ihan varmasti jossain vaiheessa eteen.

Mistä sitä tietää miten vanhaksi elää, minä käytän rahani itseeni silloin kun siltä tuntuu ja tarve vaatii, en haudo niitä ja jätä jollekkin tuntemattomalle perittäväksi.

Minua ei haittaa ollenkaan vaikka minulta jäisi perintöä omille lapsilleni. Toivottavasti jää.

Vierailija
45/45 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä rahaa arvosta, mutta arvostan sitä turvallisuuden tunnetta, jonka saa, kun säästössä on rahaa, jos jotain tapahtuu. 

Oikeastaan ärsyttää se, että jotkut olettavat automaattisesti, että kaikissa hätätilanteissa yhteiskunta eli muut ihmiset elättävät heidät.

Odotahan kun saat jonkin syövän tai muun kuolemantaudin, olet kiitollinen yhteiskunnan tarjoamasta hoidosta 

Heh, täällä ei ole mikään toiminut optimaalisesti vuosikymmeniin. Jos minulla ei olisi ollut vakuutusta, olisin leikkausjonossa vieläkin. Jos minulla ei olisi ollut rahaa, olisin vasektomia jonossa vielä vähintäänkin kolme vuotta. 

Heh, eli vakuutusyhtiön rahat pelasti, mutta kuvittelet silti, että selviytymisesi oli omaa ansiotasi ei

Heh, vakuutusyhtiönkin rahat tulee taikaseinästä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi