Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys

Vierailija
12.06.2025 |

Oletteko kokeilleet iskeä miestä livenä? Onnistuiko vai ei? Kestikö suhde pitkään vai oliko ns. yhdenyön suhde?

Toivon, että tästä tulisi asiallinen ketju. Jättäkää letkautukset ja asiattomat viestit kirjoittamatta. Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin. Jätkä joka ei tajunnut mun kiinnostusta. Menin luo ja suutelin. Suhde kesti pari kuukautta.

Vierailija
2/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja yhden yön, tai oikeastaan kahden päivän suhde. Olin hotellissa tuona aikana ja siellä aulabaarissa, kun oli täyttä, menin istumaan pöytään, jossa oli yksi mies nauttimassa viinilasillistaan. Minä salaattia. Siinä ne normaalit small talkit ja vastailin aina sillei, että heittelin mihelle koukkuja eteen, että koita nyt tajuta tarttua niihin. Jossain vaiheessa mies tarttui yhteen koukkuuni ja päästiin itse aiheeseen. En muista koko keskustelua enää, eikä sillä nyt väliäkään, mutta viimeiset replat ennen panemaan lähtemistä olivat tyyliin:  (XX= minä, XY= mies)

XX: hmm.. en tiedä nyt voinko vastata tuohon ihan suoraan

XY: miettii hetken hiljaisuudessa ja sanoo: kävin juuri läpi pari skenaariota ja sanoisin, että voit, ihan mitä tahansa se on. Et voi sanoa mitään mikä järkyttäisi

XX: no... panettaa ihan vietävästi

XY: mitäs ajattelit tehdä sille

XX: itseni tuntien ei tule tehtyä mitään (niinpä!! ajattelin, ja yrtin hillitä etten ala nauramaan)

XY: no... jospa minä teen ja kysyn, että kumman huoneeseen mennään.  

Tää oli ittelleni merkityksellinen tilanne sikäli, että opin luottamaan siihen, että tilanne kyllä etenee sinne minne itse toivoo, jos toisellakin on samanlainen mielenvire. Ja että hetkistä ennen lähtemistä voi myös nauttia hyvin paljon ja ne voi toimia myös esileikkinä, kun ei halua sanoa mitään liian suoraa, mutta haluaa  pelata peliä siihen asti kunnes voi tehdä sen lopullisen shakkisiirron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitain kertoja jossain törmännyt miehiin, joista olen ajatellut, että tuon kanssa lähden kotiin. Ja sitten olen mennyt juttelemaan flirtillä asenteella, ja lähtenyt ko miehen kanssa. Yhden illan juttuja ovat olleet. Ja ei aina baarissa eikä alkoholia nauttineena. Innostun kovasti kun näen kiinnostavan miehen, niitä harvoin tapaa.

Vierailija
4/5 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, epäonnistuin ja 5 vuotta myöhemmin pojalla oli poikakaveri. Itsellä suurin haaste on ehkä se suhteen rakentaminen alkuvaiheessa eikä se lähestyminen niinkään joten vaikka joskus saakin someja tai numeroita niistä miehistä puristettua, unohtuu vastata ja muuta mielenkiintoista joka selittää kroonisen sinkkuuteni 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä