lakatut varpaankynnet
Mitä kertoo, että vaimoni on alkanut lakkaamaan varpaankynsiään? Edellisestä kerrasta lienee yli 20 vuotta.
M53
Kommentit (20)
Hmm, kun kysyt, niin kyllä on noitakin tullut kuvaan mukaan, viettää nykyään pitkiä aikoja kylpyhuoneessa. On myös harvinaisen hyvätuulinen..
Vierailija kirjoitti:
Onko alkanut myös sheivata, hoitaa käsiään, käyttämään vartalon kuorinta - ja kosteusvoidetta, kuntoilemaan ja ostamaan uusia alusvaatteita?
Sillä on ikäkriisi ja on alkanut panostamaan itseensä ihan vaan oman itsensä vuoksi.
T: Samanlainen nainen. Ei sivusuhteita. Mutta sitähän sä hait.
3/3 Voi hyvinkin olla, kuten arvelet :-)
Naisen varpaat alkavat näyttämään rumilta usein jo 35-40v iässä, silloin niiden kynsiä aletaan värittämään jotta miehen silmä kohdistuisi värikkäisiin alueisiin eikä vaivaisenluihin, vasaroitumiseen, känsäpaakkuihin, kynnenaluskakkaan tai huonoon/ryppyiseen/karheaan ihoon.
Mulle tuli ikäkriisi nelikymppisenä ja tein elämänmuutoksen, laihdutin liikakilot pois, urheilin 4-5 krt viikossa, söin terveellisesti, hoidin ihoa ja hiuksia, kasvatin pidemmät hiukset, kävin rintojen kohotuksessa ja laitoin silarit, valkaisin hampaani, leikkautin raskaat yläluomeni, kävin leikkauttaa vatsani erkauman ja vatsaa kiristettiin samalla. Otin hiusten tuuhennokset ja pidennykset ja rakennekynnet, ripsipidennykset Hoidin hulluna ihoa, ja käsiä. Aloin pukeutua muodot esiin tuoviin vaatteisiin, aloin käyttää korkokenkiä ja koruja, hameita ja naisellisia vaatteita ja hajuvettä. Otin Botoxia otsan vaakajuonteeseen, kävin laserhoidoissa jotka kiristävät ja uudistavat ihoa ja tuottavat kollageenia ihanalla. Meikkasin joka päivä ja ostelin uusia kivannäköisiä vaatteita ja kenkiä.
Näytin hyvältä. Se vaihe meni ohi kun täytin 50 v ja sain molempiin jalkoihin kulumat ja urheilu sattui, lihoin kuin yhdessä yössä 20 kg ilman että muutin ruokavaliota, ja väsyin itsensä laittamiseen. Nyt lähinnä keskityn siihen, etten enää liho enempää, ja että voisin elää kivuttomasti. En jaksa enää meikata ja kiinnittää huomiota omaan ns hyvännäköisyyteen. Kotona olen lököverkkareissa. En enää näytä hyvältä kireissä mekoissa
En sulkisi ulkopuolista kiinnostuksen/miellyttämisen kohdetta pois vaihtoehtojen joukosta.
Miten teillä on mennyt läheisyyden ja seksin saralla, oletko tehnyt parhaasi?
n55
Mulle kävi just noin, kun rupesin etsimään rakastajaa. Löytyi.
Kerro, miten kävi, aloit hoitamaan itseäsi?
Löysitkö ihanan miehen? Jatkuuko?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennu tekeen just noita kaikkia. Oma mies on ollut jo pitkään haluton ja kykenemätön ja on aika etsiä seksiä jostain muualta. Vielä en ole ryhtynyt tositoimiin, mutta on itsevarmempi olo kun pidän itsestäni huolta ja laittaudun nätisti. Eli ainakin mun kohdalla nämä liittyy myös avioliiton ulkopuoliseen seksiin.
Meillä on rouvalla samoja elkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, miten kävi, aloit hoitamaan itseäsi?
Löysitkö ihanan miehen? Jatkuuko?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina hoitanut itseäni mutta aloin panostaa ihan kunnolla: kuntoilua, painoa pudotin 5 kg saadakseni kauniin vyötärön, manikyyri, pedikyyri, vartalohoidot,brasilialainen vahaus, kampaaja.Uudet, istuvat vaatteet. Lisäksi menin deittiäppiin, josta löytyi useita miehiä, valitsin erään reilusti nuoremman ja aloitin seksisuhteen. Koen olevani kuin uudesti syntynyt:)
Vierailija kirjoitti:
Naisen varpaat alkavat näyttämään rumilta usein jo 35-40v iässä, silloin niiden kynsiä aletaan värittämään jotta miehen silmä kohdistuisi värikkäisiin alueisiin eikä vaivaisenluihin, vasaroitumiseen, känsäpaakkuihin, kynnenaluskakkaan tai huonoon/ryppyiseen/karheaan ihoon.
mites teidän miesten varpaat??
Hyvä kun kelpaa muillekin, saan itse vapaammin naida sokerityttöäni.
Olen huomauttanut ukolleni satoja kertoja korviksista, sormien ja varpaiden kynsien lakkaamisesta sekä naurettavan lierihatun käyttämisestä. Homopetterin muija
Vanha akan luuska yrittää tälläytyä, että sais vielä vierasta miestä.
Hoitamaton kynsisieni. Lääkäriin!
Onko alkanut myös sheivata, hoitaa käsiään, käyttämään vartalon kuorinta - ja kosteusvoidetta, kuntoilemaan ja ostamaan uusia alusvaatteita?