Auri Kananen on kyllä kylmän ja itsekeskeisen maailman todellinen ilmentymä
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minusta hän tekee todella tärkeää hyväntekeväisyystyötä, mitä esimerkiksi itse en suostuisi tekemään ikinä edes rahaa vastaan.
Vaikkei hän laskuttanutkaan kohteitaan, niin ei Auri ilman rahaa jäänyt. Hänellä oli kovat sponsorit alusta saakka.
Auri teki kovan työn ansaitakseen rahansa. En ole yhtään kateellinen. Päinvastoin hän antoi minullekin videoillaan käytännöllisiä siivousvinkkejä, joita soveltamalla kotini hohtaa puhtauttaan. Oli hienoa, että Auri sai kutsun Linnan juhliin viime vuonna!
Mulla meni maku kun se jossain kertoi kuinka oli jäänyt vahingossa puoli miljoonaa jollekin tilille ja hän ei ollut sitä huomannut edes, hihihihi
Kylmä ja itsekeskeinen miksi? Koska ap:n ajatusmaailmaan ei mahdu, että nainen siivoamassa ei nyt olekaan silkasta auttamisen ilosta ja sisään rakennetusta kutsumuksesta työtä tekevä sisar hento valkoinen, vaan isoja summia tienaava bisneshai? Et varmasti nostelisi nokkaasi, jos kolmekymppinen mies rikastuisi videoilla, joissa hän vaihtelee ilmaiseksi tuntemattomien autojen renkaita.
Kammottava ääni. Kävin katsomassa sen synnytysvideonsa. Hölött8 koko ajan. Jotenkin kauhean sivistymätön.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt mieleen se kommentti parkkisakoista. Hän sanoi jotenkin että hänelle vauraus merkitsee vapautta ja että voi helposti vaan parkkeerata minne haluaa ja sitten vaan maksaa sakot.
Tuli sellainen olo että ajattelee että on jotenkin lain yläpuolella. Että saa rikkoa lakia noin jos kykenee maksamaan itsensä siitä ulos. En tiedä sitten että miten hän sen tarkoitti:P
Voi herttinen sentään. Paatunut rikollinen saa parkkisakkoja! Apua! Kuuliaisen suomilampaan pää räjähtää!
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni maku kun se jossain kertoi kuinka oli jäänyt vahingossa puoli miljoonaa jollekin tilille ja hän ei ollut sitä huomannut edes, hihihihi
Niin? Miksi herättää minkäänlaisia ajatuksia lainkaan? Kateus on sairaus, johon sinuun kannattaa etsiä jonkinlaista apua.
Vierailija kirjoitti:
Kammottava ääni. Kävin katsomassa sen synnytysvideonsa. Hölött8 koko ajan. Jotenkin kauhean sivistymätön.
Itse olet sivistymätön kun noin kirjoitat. Kerro miksi kyyläät häntä kerran et pidä hänestä.? VASTAA. 👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Eihän se täysillä käy. Lisäksi aakkosihminenkin.
Kiva että sinua käy kateeksi että Aurilla yli miljoona tilillä. Voi rauhassa olla vapaalla vauvan kanssa ihan omilla tienatuilla rahoillaan. 🌹🌹🌹🌹
En seuraa Aurin touhuja, mutta voisiko hänellä olla vähän höppänä hyvänmielen some-rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole mutta sen sijaan esim. Ursula Von Der Leyen on puhtaan pahuuden ilmentymä
Da da, Iikori.
Heil, fasisti.
Miten kukaan voi sanoa yhtään mitään toisesta ihmisestä some juttujen perusteella.