Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helv...tissä sain vielä 10 vuotta sitten laihdutettua viikossa 2 housukokoa!

Vierailija
11.06.2025 |

Ja ihan oikeasti kävin ostamassa kahdet housut viikon sisällä, vaikken ensin uskonut mahtuvani edes niihin ensimmäisiin. Nyt olen yrittänyt 3 viikkoa laihduttaa edes niin, että viime kesäiset housut menisi kiinni. 5 sentin rako ei vaan pienene. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit silloin nuorempi.

Vierailija
2/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuoden laihduttanut ja nyt ei enää mahdu ne viime kesäisetkään housut. Että semmosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini.

Vierailija
4/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mahdollista, että oisit laihtunut viikossa 2 housukokoa :D Sulla on ollut kehossa paljon nestettä ja turvotusta ja se kun on lähtenyt niin mahduit pienempiin housuihin. Nyt sulla joko ei ylimääräistä nestettä niinkään ole tai sitten se ei jostakin syystä lähde. Housukoko ainakin itsellä oli 7kg, että vähän kauemmin saat pudottaa kuin 3 viikkoa. 

Vierailija
5/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokonumero tarkoittaa 4 senttiä vyötärönympäryksessä. Jos laihtuu kaksi numeroa, laihtuu 8 senttiä. Onkohan tuo ihan laihtumista? Voi olla, että turvotus ja pöhötys voi lähteä esim kuukautiskierron ja suolaisen ruoan syömisen väistymisen vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä