Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovan miehen mukaan naisella pitää olla pitkät hiukset

Vierailija
10.06.2025 |

Ja jos minä, hänen vaimonsa, joskus leikkauttaisin hiukset lyhyeksi, hän lähtisi mummonsa luokse siihen asti että hiukset on kasvanu taas takas.  Näin lupasi tehdä.

Mitä mieltä muut uskovat ihmiset? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma, että mies on rikas sillä muuten ap ei väkisin olisi hänen kanssaan.

😅🤣🤣

Vierailija
22/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt ihan varma ettei tykkäisi silti jos olisi polkkatukka ja farkkushortsit niinkuin klassisella Piimätytöllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut oikeasti miettimään, että mun mieheni vaikka miten uskovainen onkaan, ei oikeasti arvosta mua. Inhottaa, että voi mies olla noin pinnallinen ja vetoaa tietenkin siihen, että Raamatussa sanotaan näin. Oksettavaa. Ap

Vierailija
24/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on uskis ja minä myös. Minulla on aina ollut lyhyet hiukset. Eipä ole valittanut .

Vierailija
25/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan naisten kuuluisi olla poliisin seurannassa ja tässä ketjussa niitä kirjoittelee. On oikeasti kammottavaa ajatella, että nämäkin kulkevat tuolla kadulla vapaana. Tuo viha on niillä jo sillä tasolla, että voivat olla vaaraksi ympäristölleen.

Tämmöisiä naisia kun tarpeeksi tulee vastaan ihan pelkästään jo netissä, niin kyllä voitte olla varmoja, että yhä useampi mies päättää jättää kaikki naissuhteet lopullisesti väliin.

Vierailija
26/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies itse muistanut uhrata esinahkansa Herralle?

Ellet tiedä, niin nykyään on sydämen ympärileikkaus.

Vierailija
27/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kannattaa olla varovainen, narsistisia uskovia on myös hyvin paljon. Ei kuulosta terveeltä, että puoliso päättää ja sanelee esim millaiset hiukset saavat olla. Tuo kontrollointi voi mennä vielä pahemmaksi.

Ole varovainen!

Terveisin narsistin uhri

Vierailija
28/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lahkolaiselta. 

Suurin osa miehistä taitaa tykätä pitkistä hiuksista naisilla, mutta kristinuskoon ei kuulu tuollaista lakia.

Vierailija
29/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut oikeasti miettimään, että mun mieheni vaikka miten uskovainen onkaan, ei oikeasti arvosta mua. Inhottaa, että voi mies olla noin pinnallinen ja vetoaa tietenkin siihen, että Raamatussa sanotaan näin. Oksettavaa. Ap

Lyö miestäsi Raamatulla päähän. Miehen kuuluu rakastaa vaimoaan kuten Kristus rakasti, valmiina antamaan vaikka henkensä sinun edestäsi, ja nyt miehesi ei tee niin. 

Vierailija
30/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ymmärrän kyllä miestä tässä, mutta se ei tarkoita sitä etteikö voisi olla myös uskova pariskunta jossa naisella lyhyet hiukset. Me ollaan erilaisia, joillekin lyhyet hiukset käy hyvin ja jotkut miehet ilmeisesti tykkää mutta ei kaikki.

Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.

Jos sinulta puuttuu rakkaus olet vain helisevä symbaali.

Vierailija
31/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hylkäämistä. Joka vaimonsa hylkää muun kuin huoruuden tähden...

Entäpä alopecia tai syöpään sairastuminen?

Vierailija
32/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin kaljuksi saman tien ja vannottaisin ukkoa pitämään lupauksensa.

Eli ihan vain koska mies toivoo jotain, tekisit juuri toisin?

Tervettä, todella tervettä. Sen sijaan että teet kuten haluat, teet sen millä loukkaat eniten.

Tyypillistä naisille

Vierailija
33/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi siihen vastata, että hänen hiuksensa ovat hänen ja hänen Luojansa välinen asia. Jos Luoja ei ole iltarukouksessa ap:lle jyrähtänyt, että sinun pitää kasvattaman metrinen tukka, silloin ap voi huoletta leikata sen.

Avioliitossa mies ja nainen ovat yksi liha, joten kaikki asiat kuuluu toiselle, kuitenkin muistaen sen että Jumalaa kuuluu rakastaa eniten, kenenkään takia ei tule hylätä Jumalaa.

Vierailija
34/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nyt ihan varma ettei tykkäisi silti jos olisi polkkatukka ja farkkushortsit niinkuin klassisella Piimätytöllä?

Kauniimmalta näyttäisi pitkillä hiuksilla.

Vierailija
35/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat naisen kruunu. Se on Raamatussa joten siltä osin miehesi on oikeassa. En ota kantaa sinun asenteesi 

Vierailija
36/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat naisen kruunu. Se on Raamatussa joten siltä osin miehesi on oikeassa. En ota kantaa sinun asenteesi 

Kuka on määrännyt, että kruunu tulee vain pitkillä hiuksilla?

Vierailija
37/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain niin

aavikon epäjumalaan uskovat maanpetturit kuuluvat saunan taakse, hiusten pituudella ei merkitystä

Vierailija
38/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Mooseksen kirjassa määrätään miehen vaatetuksesta seuraavaa: Älä pue yllesi vaatetta, joka on kudottu kahdenlaisista langoista, villaisista ja pellavaisista sekaisin. Tee itsellesi tupsut viittasi neljään kulmaan, johon verhoudut.

Ihan kiinnostuksesta kysyn, onhan ap:n miehellä nelitupsuinen viitta, joka tehty vain yhdenlaisesta langasta? Aika usein esim. ommellanka saattaa olla erilaista kuin itse kangas.

Vierailija
39/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa, kaikkea hauskaa sitä saa lukeakin.. 

Vierailija
40/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavali kyseli, että eikö luontokin jo opeta teille, että pitkät hiukset ovat naiselle kunniaksi ja hiuksettomuus häpeäksi.

Näinhän se on. Tosin elämme kasvavassa määrin luonnollisen järjestyksen vastaista aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä