Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno, mutta ei vuotoa?

Vierailija
24.03.2007 |

Onko kokemuksia, mitä tehdään, jos ultrassa diagnosoidaan keskenmeno, mutta vuotoa ei kuulu? Itselläni ilmeisesti tämä on todennäköinen vaihtoehto, mutta gyne ei vielä tarkkaan kertonut toimenpiteistä, vaan käski odotella vuotoa. Km on ilmeisesti tapahtunut viikolla 6 ja nyt mennään n. viikolla 9.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin tuo tyhjennys sairaalassa mutta mulla oli viikkoja jo 16 eli sikiö oli vähän isompi, voi olla että sinä voit hoitaa homman kotona. Osanotot keskenmenon johdosta. T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oli erilainen olo tästä raskaudesta kuin edellisestä. Käyn vielä siis yhdessä kontrollissa, on ilmeisesti häviävän pieni mahdollisuus, että raskaus olisi saanut alkunsa vasta viikkoja myöhemmin ja sen vuoksi alkio olisi niin pieni, mutta se olisi kyllä ihme, vaatisi sen, että olen testannut plussan reilusti ennen kuin se testin mukaan olisi mahdollista.

Ap

Vierailija
4/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
5/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne, ja olin ihan sairaalassa ja siellä tehtiin tyhjennys lääkkeillä, eli halusivat tarkkailla että vuoto todellakin alkaa.

Sitten pääsin kotiin.

Olin 3 pv sairaslomalla.

Aluksi tuntui että en kestä sitä tuskaa, ja olin henkisesti tippunut mustaan aukkoon. Mutta sitten pikku hiljaa sieltä nousi taas.

Tsemppiä!

Vierailija
6/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kipu silloin yöllä oli jotain KAMALAA! Sitten aamulla sairaalaan ja kaavintaan, ja kotiin pääsi kun tuli tolkkuihinsa ja oli joku hakemassa.

Vierailija
7/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osanottoni myös minulta :( t: 10

Vierailija
8/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin kokemuksia olisi varmaan hyödyllistä kuulla.

Ap

Vierailija
9/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa ei ollut ennemmin. Sairauslomaa oli toimenpidepäivä+ kaksi seuraavaa päivää.

Osanottoni! Itselläni suru alkaa parin kk päästä tapahtuneesta helpottaa. (Ellen näe raskaana olevia.)

Ps. Minulla ei ollut mitään kipuja missään vaiheessa.

Vierailija
10/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/11 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin nyt tuon pienenpienen mahdollisuuden, että ovulaatio olisikin tullut myöhemmin. Se tarkoittaisi sitä, että olisin saanut raskaustestistä positiivisen tuloksen rv 3+2. Onko tämä yhtään mitenkään mahdollista?

Gynelle pääsee vasta viikon päästä.

Ap