Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras pasta jota Suomen ruokakaupoista saa?

Vierailija
10.06.2025 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset pitävät arvossa de ceccoa.

Ei pidä.

Vierailija
22/28 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä pahaat kaupan pastoista on tietenkin tuorepastoja.

Lidlistä on osunut kohdalle useampi valmiiksi homeessa ollut tuorepastapussi, joku Chef's jotakin -merkkinen.

Vierailija
24/28 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä pahaat kaupan pastoista on tietenkin tuorepastoja.

Lidlistä on osunut kohdalle useampi valmiiksi homeessa ollut tuorepastapussi, joku Chef's jotakin -merkkinen.

Chef's select?

Vierailija
25/28 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset pitävät arvossa de ceccoa.

Ihan perus Barillaa näytti kyllä olevan kaikkien ostoskärryissä.

Vierailija
26/28 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvasta pastasta ei saa hyvää al denteä.

Itse asiassa tavallisesta makaronista all dente on helpoin tehdä, koska paksun makaronin kypsyyttä on helppo seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn Paras makaroni. Pastaa sekin on, kaikki muu on rahan tuhlausta.

Vierailija
28/28 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummo, Barillan Collezione tai Al Bronzo. Myös Torinon Cappelli- pasta on hyvää.

 

Lapsi toi meille kotoaan jonkin xtra- pastapussin, sehän oli ihan kamalaa, hajoavaa  mössöä vaikka noudatin keitto-ohjetta. Että kyllä niissä eroa on. Ihan kuten riiseissä ja oikeestaan kaikissa jutuissa tomaattimurskasta lähtien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi