Mikä on paras pasta jota Suomen ruokakaupoista saa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä pahaat kaupan pastoista on tietenkin tuorepastoja.
Lidlistä on osunut kohdalle useampi valmiiksi homeessa ollut tuorepastapussi, joku Chef's jotakin -merkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä pahaat kaupan pastoista on tietenkin tuorepastoja.
Lidlistä on osunut kohdalle useampi valmiiksi homeessa ollut tuorepastapussi, joku Chef's jotakin -merkkinen.
Chef's select?
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset pitävät arvossa de ceccoa.
Ihan perus Barillaa näytti kyllä olevan kaikkien ostoskärryissä.
Vierailija kirjoitti:
Halvasta pastasta ei saa hyvää al denteä.
Itse asiassa tavallisesta makaronista all dente on helpoin tehdä, koska paksun makaronin kypsyyttä on helppo seurata.
Myllyn Paras makaroni. Pastaa sekin on, kaikki muu on rahan tuhlausta.
Rummo, Barillan Collezione tai Al Bronzo. Myös Torinon Cappelli- pasta on hyvää.
Lapsi toi meille kotoaan jonkin xtra- pastapussin, sehän oli ihan kamalaa, hajoavaa mössöä vaikka noudatin keitto-ohjetta. Että kyllä niissä eroa on. Ihan kuten riiseissä ja oikeestaan kaikissa jutuissa tomaattimurskasta lähtien.
Ei pidä.