Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIKONLOPPU pino SYYSYSTÄVÄT 2004

24.03.2007 |

En löytänyt pinoa? Hyvää viikonloppua :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se yleensä notkun täällä päivät päästään ja kun netti tökkii nyt, siksi varmaan on koko viikon pinot jääneet niin lyhyiksi:)

Niin on viikkis ohi. Tänään käytiin mun serkun luona kylässä, Onnin kummeja ovat he miehensä kera. Meni vähän myöhälle tuo iltapuuro ja söi kylässä jäätelöä... Mutta taitaa se pian jo nukkua. Tai no, söi se iltapalaa jo heti kasin jälkeen mutta silti. Vähän meinaa tuo kellojen siirto vaikuttaa. Tai mistä sen tietää, päikyt meni entisen ajan mukaan ok. Ärsyttää kun pitää rukkailla noita kelloja.

Tiivi, jokos te ootte päättäneet pienen herran nimen? Eihän ne ristiäiset vielä ollu? Etten vain olis missannut... Ei kai sentään.

No, hyvistä ja pitkistä (ainakin pitkistä) yöunista huolimatta väsy painaa, joten taidan painella hampaiden pesulle ja nukkumaan sikäli mikäli Onnikin jo koisaa. Mies vielä kolluuttaa saunalla.

Huomennahan se taas alkaa - ARKI!

T-P

Vierailija
22/25 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonhan saadaa lapset uneen,yleensä nukahtavat 22pintaa mut tuo kellon siirto!!!!

Ayap:mun unilääkkeesä on sama teksti ja aika hyvät harhat sain just unentullessa..ja mies naurut-onkohan sama tabu?!

Olen ajatellut sinua,autoa ja puhelinta...palataan astialle!

Selvityjät alko tänään...jee :-) Kohta sohvalle

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on. Ajatuksia harvoin ja niistäkin vaikea saada kiinni.

Tänään mukava päivä niin anopin kuin miehenkin suhteen. Touhusin kuin heikkopäinen, minkä olen huomannut tyypilliseksi välttelytavakseni. Töitä ensi viikolla ja päätöksiä, hui. Vältettävää riittää.

Ayapista ja autosta tulikin mieleeni. Miksi autoissa on aina se hankalasti siivottava kokolattiamatto? Kauhea pölynkerääjä, varsinkin tällä kerran vuoteen siivoustaktiikalla.

Siivouksesta taasen tuli mieleeni Lila, jota ei ole näkynyt. Mitä kuuluu?

Kukku(u)luuruu

Vierailija
24/25 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä täällä taustalla pyörin. Fiiliksellä raato, raadompi, Lila.. Kiva wiikkis takana. Oli mukavaa nähdä Aavis poppoineeen. Pikana;

-Rosa; Mustikasta ei oireita, 3 krt annettu. 11kk ikäisenä ei yhtään hammasta, ikää nyt 1,5kk ja hampaita 6!!! Rosa kävelee huoneesta toiseen.

-Sini; Poski mustana pari päivää sitten tapahtuneesta sohvan selkänojan yli kaatumisesta. Söi tänään karkkia elämänsä ensimmäistä kertaa, omalla luvalla. Unohdin ässä-mix pussini Sini ulottuville. Hyvää! Oli Sinin kommentti.

-Minä kärsin univajeesta ja jätän oman napani marisemisen tulevaisuuteen. Nyt unta palloon!

Lila75

Vierailija
25/25 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosalla siis ikää 1v 2vk.