Naapuri laskutti robottiruohonleikkuri nurmikon leikkauksesta 50€
Palkkasin naapurin taas pitkästä aikaa leikkaamaan nurmikon puolestani mutta hän käytti robottiruohonleikkuria! Ennen on leikannut ihan työnnettävällä leikkurilla mutta hinta oli sama 50€?!?
Kommentit (33)
Meillä leikkaa lukiolaistyttö koko kesän. Reipas tyttö ja homma pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei toimi ilman kuparikaapelia 😎
Se on semmoinen uusi GPS+4G malli joka ei tarvi kaapelia.
Ei toimi ilman lataustelakkaa. Moneksiko päiväksi se leikkuri olisi pitänyt jättää sahaamaan sitä nurmikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oma, tulee halvemmaksi kuin palkata naapuria kesän ajan https://www.tokmanni.fi/robottiruohonleikkuri-brucke-rm501-641648574882…
Kannattaa hankkia tuollainen malli missä ei tarvitse sekoilla rajalangan kanssa https://rakennustyot.com/paras-robottiruohonleikkuri/ elikkäs puhelimella rajaat vaan pihasi alueen sateliittikuvasta ja robotti leikkaa sen alueen. Helppoa.
Vidtkö myös latauaseman naapuriin jätät leikkurin pörräämään sinne vuorokaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Myös rajakaapelittomia malleja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Myös rajakaapelittomia malleja löytyy.
Ei toimi ilman lataustelakkaa 😎
Niin se maailma muuttuu Eskoseni.... ennen tehtiin itse ja kohta kaiken tekevät robotit. Nekin ovat jonkun omistamia ja maksamia.
Myyjä kehuskeli että oman pihan maa-asemalla pystyy naapureidenkin pihat leikkelemään. En muista miten monta kilometria se kantama oli. Enkä ole paria sataa metriä pidempää matkaa itse testannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Se on semmoinen uusi GPS+4G malli joka ei tarvi kaapelia.
Ei toimi ilman lataustelakkaa. Moneksiko päiväksi se leikkuri olisi pitänyt jättää sahaamaan sitä nurmikkoa?
Jos piha on lähellä, niin piirtää vaan reitin latausaseman ja leikkuualueen väliin. Naapurit voi tietysti ihmetellä kun leikkuri pyihkii pitkin jalkakäytäviä menemään.
Mä en usko, että tulen roboimureita tai roboleikkureitakaan koskaan hankkimaan, koska en varmastikaan tule kartanossa asustamaan missään vaiheessa.
Pihapläntin hoito, yrtit, kukat, omenapuut; mullassa möyriminen ovat erittäin mieluisa, lähes terapeuttinen elämys ainakin minulle. Tätä puolta ei elämässäni juuri nyt kerrostalossa asuessani ole. Odotan kuin kuuta nousevaa juuri tätä, lemmikki vieressäni pihassa vastakeikatun ruohon tuoksussa tassutellen. Isovanhempieni kauniit, hoidetut puu/kivitalopihat ovat jääneet mieleeni ihanteina.
Ymmärrän kyllä, jos vaikka kiireellinen työssä käyvä perheenhuoltaja tai sairauden rajoittama isäntä hankkii moisen arkeensa assariksi. Keinoäly/robotiikka antaa meille tulevina vuosina hurjan vistan ihmisen työn korvaavia härpäkkeitä.
Hkiläinen autostaan luopunut ystäväni saa kauppakassinsakin nykyään näppärästi robotin toimittamana.
Ohjelmoitavan robottiruohonleikkurin hinta on vähintään 1200€, joten tosi halvalla pääsit, vaikka olisi kertahintakin. Jos haluat päästä tosi halvalla, osta itsellesi tavallinen lykättävä ruohonleikkuri parilla sadalla ja leikkaa sillä itse koko kessä.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Samaa tulin kirjoittamaan. Eihän se leikkuri toimi missä vaan, eikä tiedä rajoja, kun niitä ei ole mitenkään määritelty/merkitty.
Luulen, että ap:kin sen tietää ja piruuttaan tehnyt tämän aloituksen. Vai onko oikeasti niin tyhmä, ettei tiedä, että ei sitä robottiruohonleikkuria noin vain viedä toiseen pihaa ja se toimii sielläkin :D
Kylläpä on kauheenta. Nythän ne käyttää niitä ropotti-leikkuria jopa golf kenttien leikkuussakin. Leikkaa yöntä päivää, kukaan ei maksa. Paitsi ehkä kentän käyttäjä. On kyllä ihme hommaa tuo.
voisit hankkia lobotin itsekkin.
Kannattaa hankkia tuollainen malli missä ei tarvitse sekoilla rajalangan kanssa https://rakennustyot.com/paras-robottiruohonleikkuri/ elikkäs puhelimella rajaat vaan pihasi alueen sateliittikuvasta ja robotti leikkaa sen alueen. Helppoa.