Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asiaasi anoppila tai omat vanhempasi puuttuvat eniten? Gallup!

Vierailija
24.03.2007 |

Meillä anoppia harmittaa tuhlaus ostaa ruokakaupasta aina muovipussi ostoksille. Hän on tehnyt varmaan 5 ostoskassia, kun luulee että minulla on niistä pulaa ja siksi ostan muovikassin. Käytän ne roskapusseina ja anoppi ei usko etten voi pitää yhtä roskapussia ja käydä vain tyhjentämässä sitä taloyhtiön keräyspisteeseen.

Omat vanhempani puhuvat aina järkeä, että minun kyllä nyt pitäisi hankkia se vakituinen työ, miksi ihmeessä teenkään aina pätkätöitä. Enko pärjää missään työpaikassa, saanko aina potkut, miksi olen kuitenkin heti uudestaan töissä samassa paikassa josta jo sain potkut? Oi miksi oi miksi, mietitäänpä sitä!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun hiuksiini. Aina pitäsi olla menossa kampaajalle..myös lasten hiuksiin hän puuttuu ja jos en halua leikata tyttäreni hiuksia hän tokaisee, että kyllä sinä itsekin leikkautat hiuksiasi, mikset tyttäresi. Kerran värjäsin blondit hiukset punaiseksi ja leikkautin otsiksen, anoppi meinasi saada halvauksen, tuijotti suu auki ja yritti mieheni kautta minua kampaajalle takaisin.

Vierailija
22/22 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on terveydenhuollon ammattilainen ja hän osoittaa huoltaan ja rakkauttaan olemalla hyvin kiinnostunut minun ja perheeni terveydestä. Kyselee lääkkeet, varmistaa, että lääkäri on kokenut asiassa, onko kaikki oireet muistettu sanoa, entä mitä verikokeissa tuli tulokseksi.

Ymmärrän niin, että se on vain tapa osoittaa rakkautta, mutta välillä on tylsä käydä läpi kaikkia vaivoja ja sairauksia. Meillä vielä sattuu niin, että sekä minulla ja miehelläni on muutama perinnöllinen vaiva, joten niistä riittää juttua.

Appivanhemmat ja isäni eivät kyllä puutu meidän elämään millään ärsyttäv ällä tavalla, vaikka eivät varmasti kaikkia ratkaisujamme hyväksykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi