Suklaariippuvuus :( toinen päivä ilman. Miten tämä nujerretaan?
On ollut riippuvuuksia alkoholiin, nikotiiniin, rahapeleihin mutta sokeriin riippuvuus on kyllä paha! Mielestäni kaikista vaikein.
Pysyn olemaan jopa mieluummin täysin syömättä kokonaisia vuorokausia kuin syömään ruokaa jonka jälkeen minulla on parin kolmen tunnin tai pidempään ajan mieletön himo sokeriin mutta kun ei ihminen voi olla koko aikaa syömättä ja se johtaa huonoihin tuloksiin. Aivan siis todella voimakas himo. Se ei kuitenkaan tee minulle ollenkaan hyvää ja olen jo kerryttänyt paljon ylipainoa sen vuoksi. On tämä nyt jotenkin puskettava läpi ja kohdata. Olla ilman. Tämä on kyllä kaikkien riippuvuuksien ydin mitä minulla on ollut.
Välillä olen ilman sokeria ja nopeita liikoja hiilareita pari viikkoa tai enemmän mutta jostain se impulssi taas on iskenyt.
Mikset salli itsellesi yhtä banaania, johin on sekoitettu lusikallinen raakakaakaojauhetta, joka päivä? Kaikki turhan rajoittavat dieetit johtavat repsahduksiin ja ylilyönteihin. Saat terveellistä ainetta kohtuuannoksen ja sillä siisti. Ei tarvi rimpuilla eikä tuntea syyllisyyttä. Elämä on liian lyhyt sellaiseen.