Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollu tosi hieno päivä. aurinko paistanut mukavasti ja muutenkin ihana päivä.

pampale on tosin vielä tuolla omassa yksiössään,mutta saas nähä jos vaik sit jo tänä yönä ku ollaan kohta menossa saunaan ja sit jos jaksais sen jälkeen vaik sitä mukavinta ässää harrastaa.

muuten huomenna neuvolaan ja lähetettä synnärille tai ainakin kattomaan minkä kokonen meen oma pikku pampale on

mutta hyvää sunnuntai iltaa kaikille ja mä lähen nyt saunaan käynnisteleen....toivottavasti.....

sadeye&pampale 41+2

Vierailija
22/24 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa sunnuntai-iltaa!

Nopeasti tulin vain ilmoittautumaan.

Koko viikonloppu on mennyt töissä, aika rankkaa. Töiden jälkeen ei paljoa ole muuta jaksanut tehdä kuin köllähtää sohvalle.

Huomenna vielä aamuvuoro ja sit pari vapaata, kirjoittelen ja kommentoin sit paremmalla ajalla ja voimalla.

Hyviä vointeja kaikille!!

Ai niin.. Tervetuloa Maitikka =)

Halauksin hermione rv12+5 (muistaakseni..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos omastakin psta lauantain enskalounastajille! :) Sorry nopea lähtö, me tosissaan lähdettiin tuttavapariskunnan luo vielä illaksi syömään (tulihan herkuteltua kunnolla!) ja oli hyvä että ehdin vähän hengähtää välillä. SE VILAUTTELU.... :D Olisittepa vain nähnteet!! ;) No, ei sentään. Kyse oli niinkin seksikkäästä asiasta kuin H&M:n imetyspaidasta jonka mystistä logiikkaa vilauttelin :)

LIVE, kommentoinpa vielä minäkin painojuttuihn. Nlakortissa lukee että mulla oli tullut painoa viikkoon 23 mennessä suunnillen tuo sama 4 kg. Tällä hetkellä on yhteensä (ekasta nla käynnistä) tullut n. 11 kg. Ei siis kannata panikoida! Ihan normaali olet :)

KIITOS KAIKILLE MURKKUASIAAN kommentoineille! :) Pitääpi kokeilla tuota suolaa ja siirappilitkuja. Pesän löytyminen voi olla työn ja tuskan takana sillä nuo murkut tulee meille mm. kattolistojen välistä!! Unbeliveable! No, pitää oottaa kun kesä tulee niin sitten voi kytätä takapihalla jos sen pesän löytäis jotakin...

VIIPULILLA siellä KAIKKI ässät käytössä! Niin sitä pitää! :) Tuuhan huikkimaan jos jotakin alkaa tapahtumaan... ja sama juttu SADEYELLE - suppareita ja pidähän meidät ajan tasalla.

BUUFFA, mulla on samat kukkapenkki / takapiha suunnitelmat olleet vireillä tänän viikonloppuna. Meillekin tuli joku opas missä oli suoraan perennapenkkiohejeita ja mietin samaa että pitäiskös täräyttää siitä suoraan kukkaset! :) Olin kuitenkin ajatellut tietynvärisiä kukkia, ja siks en oo ihan varma haluanko tilata sellaisen mikä ei sitten yhtään ookkaan sen värinen kun olin kaavaillut. No, täytyy miettiä ja suunnitella. Mä jopa mietin että palkkaanko oikein ammattilaisen suunnittelijan asialle kun meillä on koko takapiha menossa muutenkin uusiksi ja olis kiva saada asiantuntijan näkemys. Onkohan ne ihan hirveen kallita...? Täytyypi selvitellä.

HAN teidän poitsulle tuli hieno ja kunnon Suomalainen perinnenimi! :) Tosi upea nimi onkin!

MIAUU onpas isot heitot painoarviossa... se näyttää olevan totta, että luotettavaa lukemaa on tosi vaikea saada. Toivotaan että vauveli päättää tulla pian pois! Muuten kuulosti ihan hyvältä tuo käyntisi yksityisellä. Pitääkin pitää mielessä jos sitä innostuu vielä itsekin käymään... mulla on muuten sama juttu kuin sulla, oon pitkäselkäinen ja hieman vajaat 170 cm pitkä ja juniori liikkuu tosi paljon edelleen masussa. Oon välillä jopa miettinyt että pitäisköhän siitä huolestua... mutta neuvolanterkka vakuutteli kovasti että ei tarvi.

MAMMIKSELLA siellä oli ollut joitakin ennakoivia tuntemuksia... HIENOA!! :D Säkin oot niin ahkerasti tehnyt remppaa, kuntoillut, siivoillut ja ties mitä, että olispa se kumma jos ei missään tunnu. Tsempityksiä muuten kylppärin viimeistlyyn!

(.) Vkl meni taas ihan siivillä! Lauantaina oli ne enska reffit ja illalla toiset reffit ja sitten olikin ihan naatti kun tuli kotiin että kaatui suoraan sänkyyn. Tänään on mennyt päivä takapihaa mittaillessa ja olinpas niin " insinööri" että tein yhdellä suunnitteluohjelmistolla kuvat takapihasta ja terassista. Nyt on sitten millilleen mitoitettu! Pitäis vielä suunnitella mitä laitetaan mihinkin, mitä kukkia / kasveja tms. Olis tosissaan kiva saada jonkun ammattilaisen mielipide asiaan kun vaikka miten tykkään itsekin suunnitella, on mulla peukalo kyllä ihan keskellä kämmentä mitä tulee viherjuttuihin. En oo koskaan perehtynyt hommaan ja nyt ei oikein jaksais alkaa paneutukaan. Ja jollakin ammattilaisella vois lisäksi olla kivoja ideoitakin miten vois esim. kiviä sijoitella tms. Mä kun en haluais mitään ihan " tavis" takapihaa. Isohan tuo ei ole mutta tarpeeksi iso että sinne vois jotakin kivaa kehittää... Jos jollakulla on joku tutun tuttu joka on vihersuunnittelija, saa antaa vinkkiä! :)

Noh, tässpä sitä tältä päivää, mukavaa su-iltaa enskattarille!

Leenis & jr 37+5

Vierailija
24/24 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti tässä vaan ilmottaudun.. Koko viikonloppu on mennyt niin vauhdilla, ettei ole edes konetta ehtinyt aukaista :) Minkään sortin merkkejä mistään tulevista synnytyspuuhista ei ole, muutama surkea suppari ehkä on tullut ja välillä särkee alaselkää, missä ei sinänsä ole mitään uutta.. Ihan heti tuskin lähtö tulee siis täällä päin.

Kylläpäs Hanin poika sai komean nimen!!

Miauu, kiva kuulla sustakin :) Oonkin miettinyt tässä että mitäs sulle kuuluu, joko oot synnytänyt jne.

Viipulille ja Sadeyelle oikein kovasti suppereita! Ei enää montaa hetkeä teillä kyllä ole..

( . ) Ei siis mittään uutta. Saunottu on ja siivottu ja syöty ja shoppailtu ja mieskin on ihan kuuliaisesti luovuttanut prostglandiineja useampaan otteeseen viikonlopun aikana ;) (En kyllä tiiä luetaanko tuo syöminen niihin maagisiin S:iin, mutta ainakin se on hauskaa ja alkaa s:llä :D) Jatketaan siis odotusta..

Vilkutuksia kaikille Enskoille tasapuolisesti!

Sere 38+2