Minä olen kuulemma ihmisten mielestä pohjalla.
No tätä ovat nyt ihmiset minusta mielestä, kyllä ilkeitä löytyy aina ei se koskaan muutu, niitä vain aina löytää, omasta mielestä en ole kyllä todellakaan pohjalla .D Voi kysyä jotain jos haluaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fiksu nainen joka tienaa todella paljon ja ajaa uudella mersulla
NO EI VARMANA OLE.
Sori kyllä todellaki on, tienaa paljo enempi ku minä :DD
Sittenhän olet saavuttanut sen mitä olet pitkään halunnut.
Voi kysyä jotain jos haluaa?? Mutta sinähän raivostut heti ellei sinua kehuta. Sama vanha mieslapsi, meidän köyhä lihava Allu taas asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet heidän mielestä pohjalla? Ja mitä itse ajattelet elämäntilanteestasi?
Koska juon joka viikko ainaski 1 päivän alkoholia ja runsaat määrät käyn baareissa, mulla on yli 30 tuhatta velkaa. Vanha auto, en saa parempaa. Ei ole rahaa, mutta kyllä vakituinen työ on, on paljon kavereita jotka juo alkoholia, en kuulemma urheile, mulla ei saisi olla edes kaljamaha :D Ja jotkut vielä haukkuu rumaksi.
Olet pohjalla, myönnä se ja tee täyskäännös.
Eihän tuossa vielä pohjalla olla. Hänellä on työpaikka, paljon kavereita ja on muutenkin aktiivinen. Selkeästi hän on myös mielenkiintoinen henkilö ja elää mielenkiintoista elämää, koska häntä tarkkaillaan sekä hänen elämästään ollaan kiinnostuneita.
On kyllä totta että hän ei ole pohjalla, JS että häntä seurataan täällä hyvinkin aktiivisesti. Allu on ollut palstalla vuosia, ja olisihan se hienoa jos hän saisi elämänsä järjestykseen. Vaikka hän käyttäytyy joskus sietämättömän lapsellisesti ja agressiivisesti, on Allu kuitenkin meille osa palstakommuunia. Go Allu go, me toivotaan sulle hyvää.
Sori kyllä todellaki on, tienaa paljo enempi ku minä :DD