Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kuulemma ihmisten mielestä pohjalla.

Vierailija
10.06.2025 |

No tätä ovat nyt ihmiset minusta mielestä, kyllä ilkeitä löytyy aina ei se koskaan muutu, niitä vain aina löytää, omasta mielestä en ole kyllä todellakaan pohjalla .D Voi kysyä jotain jos haluaa?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu!!!  :D

Vierailija
22/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä todellakaan ole pohjalla :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samat valivalit ukolla....

Vierailija
24/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on perseestä. Minullakin oli "ystävä", joka kertoi muille samankaltaista. Minulle suoraan ei viitsinyt mainita kuinka "huolissaan" oli. 

joo olen huomannut että ihmiset on todella todella ilkeitä, haukutaan jopa kehitysvammaiseksi

Vierailija
25/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet heidän mielestä pohjalla? Ja mitä itse ajattelet elämäntilanteestasi?

Koska juon joka viikko ainaski 1 päivän alkoholia ja runsaat määrät käyn baareissa, mulla on yli 30 tuhatta velkaa. Vanha auto, en saa parempaa. Ei ole rahaa, mutta kyllä vakituinen työ on, on paljon kavereita jotka juo alkoholia, en kuulemma urheile, mulla ei saisi olla edes kaljamaha :D Ja jotkut vielä haukkuu rumaksi.

Onhan toi nyt melkoista wt-elämää mutta toki katuojaan vielä matkaa, ja vasta se katuoja tai hauta on sinulle varmaan se pohja. Vanhempasi ovat olleet suurella todennäköisyydellä samaa sarjaa.

Mitä sä siinä päätäs auot, mä elän tälläistä elämää mitä sitte?

Vierailija
26/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet heidän mielestä pohjalla? Ja mitä itse ajattelet elämäntilanteestasi?

Koska juon joka viikko ainaski 1 päivän alkoholia ja runsaat määrät käyn baareissa, mulla on yli 30 tuhatta velkaa. Vanha auto, en saa parempaa. Ei ole rahaa, mutta kyllä vakituinen työ on, on paljon kavereita jotka juo alkoholia, en kuulemma urheile, mulla ei saisi olla edes kaljamaha :D Ja jotkut vielä haukkuu rumaksi.

Olet pohjalla, myönnä se ja tee täyskäännös.

millä tavalla pohjalla? en todellakaan ole, kerro rehellisesti millä tavalla olen pohjalla??

Vierailija
27/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet että tuo on itsellesi mieluinen elämä, niin älä välitä muiden mielipiteistä. Jokainen saa elää sellaista elämää kuin haluaa, kunhan ei aiheuta harmia muille.

Vierailija
28/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole ketään oikeassa elämässä kenelle avautua ettei tarvitse spämmätä palstaa täyteen.

Vierailija
29/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakkarimies Alluhan se taas virsineen. Meidän miesvastine Valikselle, jolla ei koskaan mikään ole hyvin.

Voi kunpa nämä kaksi joskus kohtaisivat jossain Ensitreffit alttarilla -tyylisessä sarjassa...

Vierailija
30/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tärkeintä on miltä itsestä tuntuu. Toisaalta on todettu tosiasia, että esim. monet päihdeongelmaiset ei itse tunnista olevansa päihdeongelmaisia. 

En omasta mielestän 

Vierailija
31/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole ketään oikeassa elämässä kenelle avautua ettei tarvitse spämmätä palstaa täyteen.

kyllä, mutta he eivät pidä mua että olisin pohjalla

Vierailija
32/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet että tuo on itsellesi mieluinen elämä, niin älä välitä muiden mielipiteistä. Jokainen saa elää sellaista elämää kuin haluaa, kunhan ei aiheuta harmia muille.

ei se ennen ole tälläistä ollut, mutta nykyään on!!

Vierailija
33/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt melkoista wt-elämää mutta toki katuojaan vielä matkaa, ja vasta se katuoja tai hauta on sinulle varmaan se pohja. Vanhempasi ovat olleet suurella todennäköisyydellä samaa sarjaa.

Mitä sä siinä päätäs auot, mä elän tälläistä elämää mitä sitte?

😂

Vierailija
34/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi pohjalla niin siitä suunta on vaan ylöspäin.

Vierailija
35/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on perseestä. Minullakin oli "ystävä", joka kertoi muille samankaltaista. Minulle suoraan ei viitsinyt mainita kuinka "huolissaan" oli. 

Mullakin on kaveita jotka yritää pelastaa minut säälittävältä yksinäiseltä elämältä ja koettaa järjestellä jotain treffejä. :D 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, miten elämänsä haluaa elää. Hyväksymme muut sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse elämästään, se herättää muissa naisissa jonkun ihme jeesussyndrooman.

Vierailija
36/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarpeeksi pohjalla niin siitä suunta on vaan ylöspäin.

Millä tavalla muka olen pohjalla kerro???

Vierailija
37/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missää nimessä ole pohjalla, ihmiset on vaan sekaisin ja ilkeitä.

Vierailija
38/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakkarimies Alluhan se taas virsineen. Meidän miesvastine Valikselle, jolla ei koskaan mikään ole hyvin.

Voi kunpa nämä kaksi joskus kohtaisivat jossain Ensitreffit alttarilla -tyylisessä sarjassa...

Hyi. Inhoan Allua. T. Valis 

Vierailija
39/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina jotenkin surullinen olo kun joku tunnistaa jonkun palstahahmon. 

Ihan hauska aloitus miten ihmisellä on niitä ennakkoluuloja muista. 

Kuinka pohjalla he oikein ovat kun vuodesta ja päivästä toiseen täällä notkuu. 

Vierailija
40/65 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta sulla on ainakin tällä hetkellä hieman hukassa kun käytät rahan alkoon etkä niiden velkojen maksuun.