Minä olen kuulemma ihmisten mielestä pohjalla.
No tätä ovat nyt ihmiset minusta mielestä, kyllä ilkeitä löytyy aina ei se koskaan muutu, niitä vain aina löytää, omasta mielestä en ole kyllä todellakaan pohjalla .D Voi kysyä jotain jos haluaa?
Kommentit (65)
Käsi sydämelle. Mitä ajattelet oikeesti omasta elämäntilanteestasi?
Ethän sinä ole pohjalla, jos et itse koe niin. Yleensähän ihmiset eivät edes reagoi tarpeeksi pohjalla olevaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet heidän mielestä pohjalla? Ja mitä itse ajattelet elämäntilanteestasi?
Koska juon joka viikko ainaski 1 päivän alkoholia ja runsaat määrät käyn baareissa, mulla on yli 30 tuhatta velkaa. Vanha auto, en saa parempaa. Ei ole rahaa, mutta kyllä vakituinen työ on, on paljon kavereita jotka juo alkoholia, en kuulemma urheile, mulla ei saisi olla edes kaljamaha :D Ja jotkut vielä haukkuu rumaksi.
En ihan ymmärrä ihmisiä miten he näin ajattelevat, sairaita on olemassa.
Miksi tämän keskustelupalstan ihmisten mielipiteet ovat sinulle niin tärkeitä Allu?
Juttuja nyt on kaikenlaisia. Juoruämmät ne jaksaa siunailla. Viimeksi kun muutimme niin naapurustossa kiersi juoru että meillä on rahat loppu ja joudumme muuttamaan Yksiöön. Juu niin varmaan 2 lapsen kanssa. Oikeasti myimme kolmion koska oli liian pieni ja ostimme neliön.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä ihmisiä miten he näin ajattelevat, sairaita on olemassa.
En ole tämä kyseinen henkilö, tiedän hänet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä ole pohjalla, jos et itse koe niin. Yleensähän ihmiset eivät edes reagoi tarpeeksi pohjalla olevaan.
Kuulemma ihmisten mielestä olen, en kyllä todellakaan ole :D
Mäkin olen kun asun yksiössä kotikylillä ja mulla ei ole miestä eikä lasta, eikä autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ihmisten mielestä olen, en kyllä todellakaan ole :D
Puheet on puheita.
No tärkeintä on miltä itsestä tuntuu. Toisaalta on todettu tosiasia, että esim. monet päihdeongelmaiset ei itse tunnista olevansa päihdeongelmaisia.
Ehkä he toivovat, että olisit pohjalla. Tuota heille pettymys. Se on ihanaa.
Vakkarimies Alluhan se taas virsineen. Meidän miesvastine Valikselle, jolla ei koskaan mikään ole hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vakkarimies Alluhan se taas virsineen. Meidän miesvastine Valikselle, jolla ei koskaan mikään ole hyvin.
Tulee aina jotenkin surullinen olo kun joku tunnistaa jonkun palstahahmon.
Ihan hauska aloitus miten ihmisellä on niitä ennakkoluuloja muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet heidän mielestä pohjalla? Ja mitä itse ajattelet elämäntilanteestasi?
Koska juon joka viikko ainaski 1 päivän alkoholia ja runsaat määrät käyn baareissa, mulla on yli 30 tuhatta velkaa. Vanha auto, en saa parempaa. Ei ole rahaa, mutta kyllä vakituinen työ on, on paljon kavereita jotka juo alkoholia, en kuulemma urheile, mulla ei saisi olla edes kaljamaha :D Ja jotkut vielä haukkuu rumaksi.
Olet pohjalla, myönnä se ja tee täyskäännös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi nyt melkoista wt-elämää mutta toki katuojaan vielä matkaa, ja vasta se katuoja tai hauta on sinulle varmaan se pohja. Vanhempasi ovat olleet suurella todennäköisyydellä samaa sarjaa.
Ihmiset on perseestä. Minullakin oli "ystävä", joka kertoi muille samankaltaista. Minulle suoraan ei viitsinyt mainita kuinka "huolissaan" oli.