Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies toimii näin?

Vierailija
10.06.2025 |

Olen jo pidemmän aikaa tapaillut erästä miestä. Hän antaa ymmärtää keskustellessa että haluaa vakavan parisuhteen. Käytös kuitenkin viestii ihan toiseen suuntaan. Mies ei tee mitään kuitenkaan asian eteen, käytöksellään antaa ymmärtää että haluaa vain kevyttä tapailua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ihan selvinnyt, että mitä mies sitten tekee/ kuinka hän viestittää haluavansa vain kevyttä tapailua? - Onko niinkuin minulla, että nainen ei uskonut minun olevan hänen kanssaan tosissaan kun vielä neljänsillä treffeillä ollut valmis tai halukas harrastamaan seksiä hänen kanssaan; eikä kiinnostukseni ainakaan hirveästi lisääntynyt kun sain kuulla, että pettäisin häntä tai kuinka olisinkin homo tai muutoin sairas. Ei myöskään hänen uhriutumisensa lisännyt äkisti kiinnostustani.

Vierailija
2/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua vakavampaa suhdetta sinun kanssasi. Porvoolainen seurustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua sitä vakavaa parisuhdetta sinun kanssa? 

Vierailija
4/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen sitten pitäisi tehdä? Kosia?

Vierailija
5/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, milllainen on käytös joka viittaa siihen toiseen suuntaa? 

Vierailija
6/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan järkevää pohtia tarkoin kenen kanssa aloittaa sen vakavan parisuhteen. 

Vierailija
7/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se on sitä, miltä se näyttää. Luultavasti ei halua vakavaa parisuhdetta juuri sinun kanssasi, vaan ainoastaan kevyttä tapailua.

Vierailija
8/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se tosissaan olevan miehen käytös on?Oletkos itse miehen kanssa tosissasi? Oletko tehnyt tilaa miehelle elämässäsi? Jos sinua vaivaa joku asia, mikset ota sitä miehen läsnä ollessa esille?

Vierailija
9/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mies haluaa kevyttä tapailua. Mutta jos mies sanoisi sen suoraan, seksin saanti voisi tyrehtyä.

Vierailija
10/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon ihmiset, älkää uskoko sanoja, vaan uskokaa tekoja. Jos joku sanoo, että aikoo kyllä, haluaa, meinaa ja on miettinyt, niillä ei ole mitään arvoa, jos toteutus ei kohtaa. 

Vierailija
11/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia miehiä on paljon. Periaatteen tasolla hakevat vakavaa suhdetta ja ihailevat/ kadehtivat parisuhteessa olevia. Kuitenkin ovat jääneet koukkuun metsästykseen - siis siihen, että voisivat saada vielä paremman, täydellinen nainen odottaa ihan kulman takana. 

Parisuhteen haluaminen on taikasana, jolla naiselta saa seksiä.

Vierailija
12/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ja laita sen puh numero mulle niin kysyn.  Ei voi muuten tietää.

Vierailija
13/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia miehiä on paljon. Periaatteen tasolla hakevat vakavaa suhdetta ja ihailevat/ kadehtivat parisuhteessa olevia. Kuitenkin ovat jääneet koukkuun metsästykseen - siis siihen, että voisivat saada vielä paremman, täydellinen nainen odottaa ihan kulman takana. 

Tälläisia ihmisiä on paljon, eli tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. 

Aika nopeasti naisillakin se  alkaa epäilys, eikö hän olekaan Se Oikea, kun ei jo kosi...ja lähdetään etsimää sitä unelmien prinssiä!

Vierailija
14/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tapauksista case on tämä, etenkin jos kyse on Tinderin kautta alkaneesta tapailusta..

Rehellinen vastaus: no joukkotykkäsin kaikista Tinderissä, jotta saisin edes muutamia matcheja. Mutta ne matchit joita sain, eivät olleet riittävän kiinnostavia. Koska olen mies, seksi kuitenkin kelpaa vaikka nainen olisi vain mukiinmenevä ulkonäöltään ja epäkiinnostava luonteeltaan. Niinpä pelasin läpi soidinmenot, kerroin naiselle kuinka hän on erityinen ja vakuutin, että joskus tulevaisuudessa vakava seurustelu kiinnostaa. "Kyse ei ole sinusta vaan minusta, tunnen etten ansaitse noin upeaa naista"-selitykset ovat jo valmiina jos asiasta aletaan tivaamaan. Jos liian hankalaksi menee, niin sitten pitää etsiä uusi fwb.

Naiselle annettu vastaus: näin profiilisi Tinderissä ja ajattelin, että juuri tämän naisen haluan tavata. Ihastuin ensi silmäyksellä, tuntui kuin olisin ollut ihan sumussa. Olen hullaantunut sinusta, ja totta kai haluan vakavaa seurustelua. Pitää kuitenkin edetä hitaasti ja ottaa alussa rennosti, koska minua on satutettu edellisissä parisuhteissa, olen vielä toipumassa erosta, ja tuntuu etten ansaitse noin upeaa naista. Työnkin kanssa on kovasti kiireitä, mutta pomo lupasi, että ne hellittävät kesän jälkeen niin sitten on helpompaa miettiä sitä unelmaasi kivasta kaupunkiasunnosta ja mummonmökistä maalla.

Vierailija
15/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon ihmiset, älkää uskoko sanoja, vaan uskokaa tekoja. Jos joku sanoo, että aikoo kyllä, haluaa, meinaa ja on miettinyt, niillä ei ole mitään arvoa, jos toteutus ei kohtaa.

Näinhän se mutta Ap jätti mainitsematta ja kertomatta millaisisa tekoja mies tekee tai millaisia tekojä hän odottaa miehen tekevän. Tai mitä hän itse tekee osoittaakseen miehelle, että hänkin saattaisi olla kiinnostunut vakavammasta? - Edellä kerroin oman esimerkkini, kuinka nainen ei voinut minun olevan tosissaam kun kieltäydyin seksistä neljänsien treffien yhteydessä; olisin ollut oikein tyytyväinen jos olisimme sen sijaan voineet vain pötkätellä vierekkäin tai vaikka nukkua vierekkäin / sylikkäin... Mutta ehkö joillakin naisilla on pinttynyt mielikuva, että miehet olivat aina valmiita seksiin ja siitä kieltäytyminen on varma merkki, että haluaa kaveruutta tai ei ainakaan mitään syvempää suhdetta. - Toki ymmärrän sen, ettei kukaan ei erityiesti nauti torjutuksi tulemisesta. - Jos minä tai yleisemmin mies alkaisi epäillä naista lesboksi tai syyttäsi häntä pettämisestä tai lopulta uhriutuisi neljänsien treffien yhteydessä kun nainen olsi kieltäytynyt seksistä,, niin minusta fiksumpi nainen harkitsisi toiseenkin kertaan, että kannattaako tuon miehen kanssa yrittää edetä parsuhteeseen.  

Vierailija
16/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti naisillakin se  alkaa epäilys, eikö hän olekaan Se Oikea, kun ei jo kosi...ja lähdetään etsimää sitä unelmien prinssiä!

Tuossa on kuitenkin yksi ero.

Tinderissä nainen saa matcheja niiltä unelmien prinsseiltä, ja siksi jää odottamaan unelmien prinssiä jolle hän olisi erityinen.

Mies ei saa matcheja naisilta jotka ovat samaa tasoa kuin miehen exät, eikä suostu laskemaan rimaa vain siksi koska ensikontakti tapahtuu Tinderissä.

Vierailija
17/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kuitenkin yksi ero.

Tinderissä nainen saa matcheja niiltä unelmien prinsseiltä, ja siksi jää odottamaan unelmien prinssiä jolle hän olisi erityinen.

Mies ei saa matcheja naisilta jotka ovat samaa tasoa kuin miehen exät,

Läheskään kaikki eivät ole tindereissä.

Vierailija
18/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niin huvittaa tuo "täydellinen nainen". Kertokaapa sitten minkälainen tuo täydellinen nainen on, onko hänessä mitään vikoja?

Vierailija
19/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi``un perässä on vaan. Yrittää saada sut vakuuttuneeksi suhteesta, mutta jalka on ovenraossa ja feidaamassa heti, kun piparia tulee.

Vierailija
20/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu sanoja, joita tietää sinun haluavan kuulla. Mies haluaa pitää sinut varalla tai sitten puhuu pelkästään seksin takia. Kun mies on tosissaan sanat ja teot eivät ole ristiriidassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi