Luulin, että kaikille aikuisille on itsestäänselvää hampaiden harjaus aamuin illoin
Kaveri oli mun luona käymässä muutaman päivän. Hän ei harjannut hampata ammuin illoin, vaan kerran päivässä jossain kohtaa päivää kun muisti, jos muisti. Saattoi kesken jonkun puuhan muistaa, että enpäs ookkaan harjannut tänään vielä hampaita ja meni pesemään. Onko tää muiden mielestä outoa?
Kommentit (24)
Mä pesen vain iltaisin. Ovat olleet hyväkuntoiset koko aikuisiän. Lapsena oli paljon reikiä.
No mä harjaan joskus juuri vierailulla vähän outoon aikaan.
Mulla on tapa, jonka tiedän vääräksi, eli harjaan hampaat aamiaisen ja lounaan välillä enkä ennen aamiaista (nukun aika lyhyet yöunet usein ja tuntuu hassulta pestä kaksi kertaa aika lyhyen ajan sisällä ja sitten hampaat ovat pesemättä suurimman osan ajasta).
Ja matkalla syön usein aamiaisen vasta vaikka junassa tai bussissa, joissa ei aina hampaiden harjaus onnistu, joten sitten vasta siellä perillä jossain päivän eka pesu. Joskus harjaan ennen lähtöä kotoa, mutta usein on kiire siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesen vain iltaisin. Ovat olleet hyväkuntoiset koko aikuisiän. Lapsena oli paljon reikiä.
Oletko koskaan miettinyt, että hengityksesi saattaa haista? Itse et toki sitä huomaa, kun olet tottunut
Mä oon aina pessyt vaan iltaisin. Pari reikää koko elämän aikana ollut.