Naiset jakautuvat selvästi 2 ryhmään.
Toisilla elämä ei pyöri seksin ympärillä, eikä se näyttele edes kovin suurta roolia, keskitytään muihin asioihin ja valitaan kumppanikin ihan muilla perustein.
Toisilla taas elämä pyörii 98% seksin ympärillä, se on meikkaamista, laittamista, hiusten haromista, vaatteiden shoppailua, kauneusleikkauksia, kuntosalia, kauneushoitolaa...
Kaikki nämä tähtäävät tason nostoon "paremman" kumppanin toivossa (lyhty/pitkäaikaisen), aivan kuten kaikki seikkailut ja baari-illat ja muutkin ja heillä myös miehet ovat usein kaverien kesken keskustelun aiheena.
Kommentit (23)
Että meikkaaminen liittyisi seksiin? Salli mun nauraa. Naisia kiinnostaa oma sosiaalinen asemansa muiden naisten joukossa. Miehet eivät liity tähän mitenkään. Suurin osa varmaan kuitenkin meikkaa esteettisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Todella upea analyysi sinulta!
Kyllä incelit tietää 💪
jaha, tasoautisti hereillä jo, mitä ihmettä
Vierailija kirjoitti:
Että meikkaaminen liittyisi seksiin? Salli mun nauraa. Naisia kiinnostaa oma sosiaalinen asemansa muiden naisten joukossa. Miehet eivät liity tähän mitenkään. Suurin osa varmaan kuitenkin meikkaa esteettisistä syistä.
Mies on trophy jolla asema muiden naisten joukossa kasvaa. Miehen tuloilla ja miehen antamilla lahjoilla nainen saa statusta.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla naisista aivot on pillun perukassa.
Miehet ajattelevat mulkullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on trophy jolla asema muiden naisten joukossa kasvaa. Miehen tuloilla ja miehen antamilla lahjoilla nainen saa statusta.
Voisit säkin kokeilla sitä työntekoa niin EHKÄ sä joskus saisit itsekin naisen ja pääsisit neitsyydestäsi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat sitä mitä muut naiset haluavat ja kokea sitä mitä muut naiset kokea. Ja siihen kuuluu näyttäminen muilta naisilta ja sänkyyn pääseminen muitten naisten testaamien miesten kanssa.
Sieltä tuli sitten sellainen perinteinen madonna-huo.ra-kuvaus. Se kertoo pelkästään siitä, että AP näkee naisen pelkästään miehen tarpeiden tyydyttäjänä.
Jos nainen panostaa ulkonäköön, tuo hän miehelle mielihyvää ja antaa miehen mielestä lupauksen s.eksistä.
Arkisemman näköistä naista AP ei puolestaan näe lainkaan s.eksuaalisena olentona. Eihän hänen näkemisensä herätä hänessä mitään intohimoja.
Itse olen törmännyt tähän hämmentävään jakoon ikävällä tavalla. Olen hoikka, isorintainen nainen. Sellainen perinteinen tiimalasi. Miehet tulkitsevat sen helposti voimakkaan s.eksuaalisuuden merkiksi. Moni on sellaista tullut minulle väittämään. Todellisuudessa olen kuitenkin aseksuaali. Kiinnostusta ei löydy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen tai ylimeikkaaminen on vain 1 piirre joka tällä ryhmällä on, ei jokainen meikkaaja tuohon ryhmään kuulu, tämän ryhmän naiset usein panostavat ja opettelevat meikkaamaan ja se syy tälle vaikutuksen tekeminen mieheen, ihan kuten jotkut miehet tekevät kellojen, autojen ym kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen antamilla lahjoilla :D Mistähän maasta nyt puhutaan? Ei Suomesta ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta varat ja status on minulla meidän suhteessa. Miehellä on muita ominaisuuksia jotka kannattelevat
t. Nainen
Mä tunnen ainakin monta naista, jotka eivät meikkaa joko ollenkaan, tai vain vähän jos on joku juhla.
He eivät myöskään käy missään baareissa, ellei sitten oikeasti ole joku juhla, johon mennään mukaan.
He eivät juurikaan puhu miehistä ja heille miehen luonne on tärkeämpi kuin joku ulkonäkö, status tai seksuaaliset taidot.
Nämä naiset kuuluvat siis hyvin selvästi tuohon toiseen ryhmään, joka aloituksessa mainittiin.
ps näillä ystävilläni ei ole myöskään niitä tiettyjä eleitä, he eivät esimerkiksi melkein koskaan haro hiuksiaan
Ei tämä aloitus kyllä pidä missään mielessä paikkaansa. Siitä en tykkää kyllä, kun tosi seksuaaliset naiset pitävät itseään muita parempina.
Mutta johonkin tässä on kadotettu kaikki harmaan sävyt, eikö seksuaalisuutta ole miljoonaa erilaista, yhtä erilaista kun on naiseuttakin?
Joskus voi haroa hiuspohjaansa, kun on tosi paha krooninen psoriasis.
Se on harvinaista, jos miehet Suomessa antavat naisille isoja lahjoja. Niin että missä on mun dimangit. :-D
Kuvaako ap analyysissaan omaa äitiään, siskoaan, vaimoaan vai tytärtään?
Ihmiset jakautuu kaikki kahteen ryhmään: niihin, joiden mielestä ihmisiä voi jakaa kahteen ryhmään ominaisuuden x perusteella ja niihin, jotka ymmärtävät että sehän tosiaan näennäisloogisesti toimii, eivätkä silti ala kuvittelemaan että reaalimaailma toimisi samoin kuin kieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä aloitus kyllä pidä missään mielessä paikkaansa. Siitä en tykkää kyllä, kun tosi seksuaaliset naiset pitävät itseään muita parempina.
Mutta johonkin tässä on kadotettu kaikki harmaan sävyt, eikö seksuaalisuutta ole miljoonaa erilaista, yhtä erilaista kun on naiseuttakin?
Ei, ei! Ei ole mitään välimuotoja. On vain seksihullu jakorasiahoratsu tai äidillinen puhä madonna.
Inceli-Ilkka 43v
Todella upea analyysi sinulta!