Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jakautuvat selvästi 2 ryhmään.

Vierailija
10.06.2025 |

Toisilla elämä ei pyöri seksin ympärillä, eikä se näyttele edes kovin suurta roolia, keskitytään muihin asioihin ja valitaan kumppanikin ihan muilla perustein.

Toisilla taas elämä pyörii 98% seksin ympärillä, se on meikkaamista, laittamista, hiusten haromista, vaatteiden shoppailua, kauneusleikkauksia, kuntosalia, kauneushoitolaa...

Kaikki nämä tähtäävät tason nostoon "paremman" kumppanin toivossa (lyhty/pitkäaikaisen), aivan kuten kaikki seikkailut ja baari-illat ja muutkin ja heillä myös miehet ovat usein kaverien kesken keskustelun aiheena.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajalle molempi on pahempi? Toisesta kitistään, kun siltä ei saa seksiä, toisesta kitistään, kun on liian villi. Kannattaa pysyä siis miesten seurassa, AP. 

Vierailija
22/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä aloitus kyllä pidä missään mielessä paikkaansa. Siitä en tykkää kyllä, kun tosi seksuaaliset naiset pitävät itseään muita parempina. 

Mutta johonkin tässä on kadotettu kaikki harmaan sävyt, eikö seksuaalisuutta ole miljoonaa erilaista, yhtä erilaista kun on naiseuttakin? 

Ei, ei! Ei ole mitään välimuotoja. On vain seksihullu jakorasiahoratsu tai äidillinen puhä madonna.

Inceli-Ilkka 43v

Kumpi sinun äitisi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppua. Olen itse introvertti ja seksi on minulle tärkeää ja kumppanin ulkonäkö. En kuitenkaan tykkää että sattumanvaraiset miehet lähestyvät minua tai jakavat minulle huomiota, joten en paljonkaan pukeutumisella korosta naiseuttani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä