Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun ei ole paljon kavereita, niin ei joudu kaasoksi tms.

Vierailija
18.05.2008 |

Ihan joutavaa ja rasittavaa hömpötystä, mitä ei erkkikään jaksa. Nyt saan olla ihan rauhassa oman perheen kanssa ja keskittyä omiin hommiini. Olenkohan ainoa tällainen nysvä tässä maassa nykyään? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastentahtoisesti ruveta. Kai sä osaat sanoa, ei nyt sovi.

Vierailija
2/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastentahtoisesti ruveta. Kai sä osaat sanoa, ei nyt sovi.

Ehkä ap haluaa lapselleenkin samanlaisen kohtalon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään isosta tuttavapiiristäni, mutten ole ajatellut koskaan tehdä aloitusta tänne aiheesta. Tottakai jokaisen pitää elää niinkun tykkää.

Vierailija
4/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tämä ei ole minulle mikään KOHTALO, vaan olen ollut ihan tietoisesti hankkimatta hillitöntä tuttavalaumaa kintereilleni. Rasittavaa olisi, jos aina pitäisi olla menossa johonkin jonkun kanssa. Pari hyvää ystävää riittävät minulle.

Vierailija
5/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui.

Vierailija
6/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin onko muita samanlaisia NYSVÄÄJIÄ. Lukutaitoa, kiitos.

ap

Vierailija
7/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne, joiden kaasoksi olisi saattanut joutua/päästä...

Vierailija
8/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakko. Syynä on allergia loukkauksille. On tullut liian monta pissapäätä vastaan ja huonoilla sosiaalisilla taidoillani en ole päässyt heistä ajoissa eroon. Ei siis kiinnosta enää mikään turpaan ottaminen, joten vanhat ystävät ja kaverit riittävät.

Vierailija
9/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Vai luulitko että kaikilla muilla on vilkas sosiaalinen elämä. Hohhoijaa.

Vierailija
10/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut kaasoilut, eikä kyllä iso kaveripiirikään.

Vierailija
11/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, tämä on keskustelupalsta, jossa saa keskustella ihan vapaasti aiheesta kuin aiheesta. Sinun ei ole pakko seurata tätä aihetta, jos ottaa noin koville.

ap

Tottakai on. Vai luulitko että kaikilla muilla on vilkas sosiaalinen elämä. Hohhoijaa.

Vierailija
12/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä olet varma etteivät he pyydä sinua kaasokseen? Minulla on laaja ystävä piiri ja olet suoraan sanonut heille, että jos he menevät joskus naimisiin niin minusta eivät saa kaasoa! Onko se niin äärettömän vaikea sanoa ääneen?!

Vierailija
13/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa tms. Yksin on paljon kivempi käydä mm. vaateostoksillakin.

ap

Vierailija
14/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä on ahdasmielinen?

:D

ap

Vierailija
15/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt saa keskustella. Ja tämä nyt on fiksuimmasta päästä aloituksia täällä...

Ja AP:lle: en mä ajattele olevani mikään nysvä, ennemminkin olen sellainen oman tieni kulkija, ja olen todennut, että harvojen mutta sitäkin kallisarvoisempien ihmisten kanssa löytyy oikeasti oikeaa todellista sielujen sympatiaa. En ole oikein koskaan tykännyt mistään "laumasta" ympärilläni -ei siinä jää tilaa hengittää.

Viihdyn myös oikein hyvin välillä yksinkin, enkä ole koskaan oikein ymmärtänyt niitä, jotka eivät yhtään osaa tai halua olla yksin, ja koko ajan pitää höpöttää kaikki asiansa suunnilleen kaikkien kanssa... Mutta jokainen tehköön tavallaan! Mulle mun ehdoton luottoihminen on aina ollut oma mieheni -ja sama toisinpäin.

Vierailija
16/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noloa tunnustaa, mutta itse aattelen täsmälleen samalla lailla kuin ap. Eli onneksi ei ole kovin hyviä kavereita niin ei joudu kenenkään kaasoksi:)

Mun häissäni ollut kaaso seurustelee vakavasti ja varmaan jossain vaiheessa tiedossa häät.. toivon, ettei hän pyydä mua kaasokseen. Voisko ärsyttävämpää hommaa olla? Joutuu olee esillä häissä, järkätä polttarit (plääh..) jne.

Omalle kaasolle yritin järkätä mahd vähän hommia aikoinaan, mutta joutui hän jokatapauksessa jotain tekemään. Ainakin polttarit järkkäsi. Kiva pippalot olikin ja arvostan sitä todella, mutta en siltikään haluis kenenkään kaasoksi.

Vierailija
17/17 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole pannut pahakseni kaason hommiakaan, itse asiassa päinvastoin. Kaasona olo on kunnia-asia ja on hienoa huomata, että saa kaiken toimimaan niin kuin pitäkin.

Hyvä, jos ap itse on tyytyväinen elämäänsä, sillä olen lukenut, että monet kaverittomat ovat kaverittomia vasten tahtoaan. Eli toivoisivat olevansa sosiaalisempia kuin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi