Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan ylitsevuotavat rakkaudentunnustukset!!!!! Liika on liikaa.

Vierailija
23.03.2007 |

Onko tuossa pojassa jotain vikaa, kun hän jatkuvasti vuodattaa " äiti, mä rakastan sua!" lausetta. Onhan se kiva, että sanoo niin, mutta joka paikassa ja tosi monta kertaa päivässä hokee tuota. Ja haluaa jatkuvasti pussailla minua huulille. Ikää kohta 4.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. oidipaali-vaihde menossa." äiti on maailman napa pojille ja isä tytöille" .

Vierailija
2/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään, mutta välillä tosiaankin tuntuu, että liika on liikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että rakastat minua, minäkin rakastan sinua. Olet minulle poikien sarjan ehdoton ykkönen. Rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta poikaa. Ja isäsi on miesten sarjassa minulle rakkain. Miehistä rakastan eniten isääsi. Isän kanssa me suudellaan suulle, mutta poikien kanssa äidit suutelevat poskelle. Ja niin mekin tästä lähtien tehdään. Sitten, kun löytät ihan oman prinsessan, suutelet häntä suulle.

Näin pudotat poikasi turvallisesti oidipaalihaaveista maan pinnalle, maailman ihanimmaksi pojaksi, josta ei kuitenkaan koskaan tule äidin aikuista kumppania. Jos ette nyt tee sitä, sama toistuu, kun poika on esimurrosiässä. Jos silloin satutte olemaan esimerkiksi eronneita eikä perheessä ole aikuista miestä, tilanne on jo paljon vaikeampi hoitaa.

Vierailija
4/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pusut tulee siis poskille

Vierailija
5/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jatkunut jo 1,5 vuotta ja onhan se söpöä;)

Vierailija
6/6 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen lapsi pussaillee ihan luontevasti suulle, toinen ei ole koskaan sitä tehnyt. Ei siinä minusta ole mitään " ihmeellistä" . Kyllä ne pusut kummasti vähenevät kun tulee pari vuotta lisää, eikä lapsi olekaan tulossa enää syliin kuin harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi