Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on todellinen ystävyyden osoitus? Mielestäsi?
23.03.2007 |
Kommentit (2)
siis esim. jos lapsi tai vanhemmat tms. on ollut pahasti sairas niin soittaa ihan vaan tsekatakseen miten jaksan ja mitä kuuluu.
Noita ei oo monia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ystävälliset sanat ja ajatukset, se että on tukena, tapahtui mitä tapahtui.