Mistä herkuksi tarkoitetusta kaupan antimesta et pidä?
Valkosuklaa, berliininmunkki, muovikääretorttu.
Muita?
Kommentit (45)
Parmesan onpa se sitten Parmigiano Reggianoa tai muuta, niin on se minusta nihkeän makuista.
Vaikka olen suuri juustojen kaveri, niin tuota en laske hyväksi juustoksi mihinkään.
Toinen entinen herkkuni, parmankinkku on alkanut maistua ihan aidolle lannalle.. siis sille miltä lanta haisee.
Vierailija kirjoitti:
Karkit, munkit, kauan säilyvät teolliset leivonnaiset, sissit, mehujäät.
Sissit?
Jouluherkku lanttulaatikko nej tack
Tähän on helppo vastata: kaikki makea. Eikä ainoastaan kaupan valmistuotteissa vaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkit, munkit, kauan säilyvät teolliset leivonnaiset, sissit, mehujäät.
Sissit?
Ehkä edellinen kirjoittaja tarkoitti sissi-juustoja?
Kaviaari, mäti, simpukat, osterit, etanat.
Melkein kaikki valmisherkut on kamalia
Kaikki ns.herkuttelujuustot. Sinihome, valkohome yms. Ei vain pysty edes sen viinin kera jouluisin.
Vierailija kirjoitti:
Tytinä on maailman parasta. Se myydään aina loppuun Kivikylältä tai Someron palvaamolta. Nuorempana en tykännyt, mutta nyt vanhempana kyllä. Mielestäni pahoja ovat jotkut etana tai simpukka jutut. Valkosuklaa makeista pahin.
Joo, ei valkosuklaa edes ole suklaata
Makeutusaineiset mehut ja virvoitusjuomat maistuu esanssiselle, sokerilla makeutetut menee ja nekin vain harvoin.
Kaikenlaiset riksut ja raksut, sipsit lastut.
Vierailija kirjoitti:
Parmesan onpa se sitten Parmigiano Reggianoa tai muuta, niin on se minusta nihkeän makuista.
Vaikka olen suuri juustojen kaveri, niin tuota en laske hyväksi juustoksi mihinkään.
Olen aina ajatellut, että parmesania lisätään ruokiin sen umamisuuden takia, aivan niin kuin muitakin umamisia (ruoka)aineita, sipuli kai tutuinpana.
Porukka ostaa sitä itselleen ja syö yksin kotona. Ja ei muka tykkää?